Ik krijg het meer en meer op mijn heupen van al de zever en gepruts in de formule 1.
Let op, dit is mijn gedacht...
1. F1 is de top, de auto's kortwieken op allerlei manieren moet stoppen. Veiligheid is nodig, maar wie bang is mag terug overstappen naar een driewielerke... terug naar 3000cc mét slicks.
2. Als er het vrijdags niet meer gereden wordt hebben ze alléén al in ons kliekske een 7tal minder klanten, dus minder inkomsten. Een weekend is in feite 4 dagen: een pitwalk op donderdag, vrijdag crashdag want voor het eerst op de baan, zaterdag qualdag, en zondag GP.
3. Bernie en enkele andere fossielen zoals Mosley mogen op pensioen, enkele jongere managers mogen de boel eens reorganiseren, zorgen dat de teams mee profiteren van de winst en niet meer met oude dozen en/of oudbakken motoren hoeven te rijden.
Nogmaals, dit is mijn gedacht... Ik ga al een jaar of 10 naar de GP in Francorchamps, en zou dat graag zo houden. Een F1 zien rijden is top, en het is zielig om te zien dat ze ons pleziertje op alle mogelijke manieren aan het kapotmaken zijn... je zou je soms afvragen of sommige Fia pipo's het niet moedwillig doen...