een verdere bedenking, gekaderd door Ross Brawn:
Quote:
Ross Brawn, technisch directeur
"Dit is heel frustrerend voor ons. We kenden verscheidene problemen met de motor maar we zullen er wel over geraken. Ik ben daarvan overtuigd. Het is jammer omdat we tijdens de wintertests heel betrouwbaar waren. Als je in acht neemt hoeveel benzine Michael aan boord heeft omwille van zijn gridstraf, dan verliep de kwalificatiesessie redelijk goed. De banden leken heel consistent te zijn in hun prestatie. We kunnen een lastige race verwachten maar we zullen alles in het werk stellen om in de punten te eindigen."
|
bron: f1club.net
Dus: Schumacher zet een tijd neer die nog op de tweede startrij zou thuishoren, met wsl een behoorlijk aantal benzine aan boord. Ontcijfer de strategie maar. Als Raikkonen vorige week van de laatste positie nog een podiumplaats kan claimen, dan zou Schumacher toch op z'n minst makkelijk voorbije de STR's moeten raken, de BMW's van Villeneuve en Heidfeld kunnen verschalken en zich door pitstops van andere teams door het veld kunnen werken.
Met zoveel snellere backmarkers (Barrichello, Massa, Coulthard) staan we voor een inhaalfestijn op Sepang ! Gaat de Williams het voorin uithouden wat race-afstand betreft ? Vorige week bleek Rosberg tegen het einde aan de snelste man op het veld, dus verwacht maar straffe duels tussen Alonso, Raikkonen, Rosberg en Webber, gemixt met wat Button en een Fisichella en in de verte een aanstormende Schumacher ? Proper, nietwaar