Quote:
De mogelijkheid was reëel om de Ferrari in Challenge-configuratie in te zetten in Klasse 3. Maar volgens BPO hoort de wagen méér thuis in Klasse 2. Zodoende kon men het Italiaanse raspaard verder evolueren. Men is bij BPO vertrokken op basis van een 360 Challenge die dan verder werd geëvolueerd richting NGT. Vooral dan op gebied van remmen, ophanging, vlakke bodem, wielen met centrale wielmoeren en een breder wielspoor. De bolide leunt zéér dicht aan bij een NGT, waardoor hij dus thuishoort in Klasse 2. De motor braakt een slordige 428 pk uit. Het is momenteel nog koffiedik kijken waar de wagen zich zal nestelen in het Klasse 2-peloton, maar op termijn moet een top 5 volgens BPO toch tot de mogelijkheden behoren.
persbericht Daikin Racing
|
Eindelijk duidelijkheid over klasse 2
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Last edited by Mark; 25-03-2006 at 16:06.
|