View Single Post
Old 09-04-2006, 09:40
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by joshua
Velen vergelijken 'het' team met de anderen maar ze zitten wel nog niet zolang in ook hè in het circus van de f1.
Sinds 2002, dat is een jaar later dan Renault, dat in 2001 haar intrede deed. Maar daar waar Renault in 2005 (dus 4 jaar later) al wereldkampioen werd, zie ik dat Toyota, met een groter budget dan Renault, dat niet nadoen, want dat zou betekenen dat Toyota dus dit jaar wereldkampioen zou worden. Ik denk het niet.

Trouwens, ik denk dat jullie de teneur van deze thread verkeerd interpreteren hoor. Waarom zou iemand er nu plezier in hebben als een F1-team ter ziele gaat? Dat valt hoe dan ook alleen maar te betreuren, of je nu fan bent van Ralf Schumacher en Jarno Trulli of niet. Het enige wat hier gezegd werd, en dat kan je als neutrale waarnemer niet ontkennen, is dat het team met het grootste budget uit de F1, er niet de resultaten mee bereikt die je ervan zou mogen verwachten. En blijkbaar is het team-management tot diezelfde conclusie gekomen als Gascoigne aan de deur gezet wordt. Meer hoef je daar niet achter te zoeken.

En ik hoop dat Paddocker Jarno gelijk heeft met zijn voorspellingen, alleen vrees ik dat ze meer gebaseerd zijn op trouwe-fan-hoop dan op concrete cijferdata...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote