En Ferrari is dus inderdaad als sterkste uit de kwalificatie gekomen. Senna is zijn laatste record meteen ook kwijt, want dit was reeds Schumi zijn 66e pole.
Wel ben ik sterk verschoten van Honda, voor het weekend had ik ze wel mee bovenaan verwacht, maar in de vrije trainingen reden ze toch nog niet zo sterk. Maar nu Button 2e en Barrichello 3e: goed gedaan mannen!
Fisichella die zich toch ook wel liet verrassen, hij dacht bij de snelste 10 te zijn, en dan belandt hij toch op P11
De teams hebben ook niet stil gezeten de voorbije weken. Bij Honda merkte ik meteen weer een nieuw soort flapje op, rond de cockpit, net voor de spiegels. 't Ziet er maar mottig uit eigenlijk, maar de luchtstroom zal er weer wel door verbeterd worden zeker?
En McLaren viel anders ook wel tegen met de P7 en P8.
Benieuwd voor de race morgen, hopelijk kunnen ze bij Honda hun snelheid van de kwalificatie eens doortrekken naar de race, en kan Jenson weer strijden om het podium

En Alonso hoeft eens niet teveel punten te scoren, zodat het kampioenschap er weer wat beter uitziet.