View Single Post
Old 07-05-2006, 16:13
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally Posted by smiley
jaja ze zijn weer terug de rooie...
ik vond de race echt mooi. ook al werd er niet echt veel ingehaald...wel weer een mooie taktiek van ferrari..
alonso zag er nog maar bedroefd uit op het podium.
massa wat ook zijn eerste podium pakt
en rosberg was ook wel echt top ! van 22 naar 7

haha nu is het echt fijn om op websites eens de nieuws berichten van een maand geleden te lezen van 'de belangerijkste concurenten blijven honda en mclaren' of Briatore: "Schumacher geen bedreiging voor titel"
hah een maand geleden zat briatore schumacher nog te vergelijken met een bejaarde. maarja erger ik dan te verliezen van de 'bejaarde' ...
ik lees net dit op f1racing.net:

Quote:
Renault: "Wij zijn sneller in de race"
07 mei 2006
De race-ingenieur van Fernando Alonso, Rod Nelson, zegt dat Ferrari weliswaar de snelheid heeft voor een paar ronden, maar dat ze Renault niet kunnen evenaren als het gaat om een constante snelheid in de race. Nelson gaat er vanuit dat Ferrari heeft gekozen voor de zachtere Bridgestone-banden en daar in de race de gevolgen van zal merken.

"Om eerlijk te zijn, dacht ik dat hun optreden in Imola iets eenmaligs was en ik was dan ook verrast om ze zo competitief te zien in de kwalificatie," zei Nelson. "Maar ik denk dat ze voor de zachte band hebben gekozen, dit weekend. Ze zijn snel in één ronde, maar ze lijken hun snelheid te verliezen na twee of drie ronden. Dus we hebben alle vertrouwen."
Ik vond dat de Ferrari deze keer duidelijk sneller was dan de Renault. Dus de heer Nelson heeft het hier fameus mis