Quote:
Originally Posted by Belle
Ik vind het gewoon zo merkwaardig hoe beïnvloedbaar een publiek kan zijn (zonder teveel te willen veralgemenen). Ferrari presteert één seizoen ondermaats en plots zie je in de tribunes blokken vol blauw en geel. Ik vind het soms frappant hoe snel men een team of piloot laat vallen wanneer het eens minder goed gaat. McLaren hinkt nu ook een beetje achterop, maar ik blijf Kimi een toppiloot vinden...en dat zal niet gauw veranderen. 
Benieuwd als Ferrari op dit elan blijft verdergaan, we weer rode tribunes zullen krijgen (in Italië en Duitsland had je dit uiteraard nog).
|
Inderdaad, iets wat ik al veel langer gemerkt heb
Ik stond er zelfs van versteld hoeveel volk er zaterdag al wel niet in de tribunes zat. Dat was vorig jaar wel héél anders tijdens de GP daar. Al leek het me vandaag dan toch weer niet zoveel drukker als gisteren. Toch nog wel wat tribunes die maar half vol zaten.
Dat het weer drukker was heeft ongetwijfeld te maken met de betere prestaties van Schumy en mss ook wel met de nieuwe Duitse held Rosberg. En ook het BMW-Sauber team niet vergeten

Zoals ze op Canvas al zeiden, was het voor velen een "thuis"race.