View Single Post
Old 28-05-2006, 18:57
A uit PDGRacing's Avatar
A uit PDGRacing A uit PDGRacing is offline
De Paddock Regular

Ik heb voor het eerst sinds lang nog eens naar de F1 gekeken. Wat voor een stoot MS gisteren deed, trok op niet veel, maar zoals velen al meldden, het is niet zijn eerste.
Wel heb ik genoten van een mooie wedstrijd. Ze mogen zeggen wat ze willen, Monaco is en blijft toch altijd iets speciaal. MS heeft gisteren misschien een streek uitgehaald, vandaag heeft hij , zelfs voor een niet MS-fan, een hele mooie en correcte wedstrijd gereden. Wat ik al veel minder vond, waren de moves van Albers. Bij de start je teamgenoot de muur in rijden, en daarna even leuk binnenrijden bij Montagny.
Top van de race was toch wel Mister Cool, the Ice-Man Kimi. Je motor vliegt in de fik ( denk oververhit geraakt tijdens de SC), je stapt uit, je blijft gewoon cool doorlopen over een grasperkje ( waar je tijdens een niet-GP-weekend waarschijnlijk een gigantische boete voor krijgt) naar je pas gekochte jacht, om daar even te chillen met je vrienden die je liet overkomen. Of zoals de Engelse commentator zei:" It must be nice to hang out with your own-body-weight-champagne-drinking-friends during the Monaco F1-race" Na zijn discotheek uitstapjes zal hij het weer mogen uitleggen bij Ron.