View Single Post
Old 31-07-2006, 21:06
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Een forum is een levend iets. Veranderingen zijn altijd mogelijk. Moeten de fotothreads van de diverse evenementen dan ook in deze sectie?

Zou je als fotograaf in dat subforum bepaalde privileges willen hebben? Attachements? Grootte van de foto?
Hey dat is fijn van je! Moeilijke vraag ivm de fotothreads... Ik zou ze eerlijk gezegd laten staan in de verschillende categorieën, omdat het anders moeilijk gaat worden voor de fans (niet-fotografen) van een bepaalde raceklasse om foto's terug te vinden denk ik. Maar dat is mijn mening, misschien zijn er mensen met andere ideeën?

Attachements zouden wel handig kunnen zijn ivm kleurprofielen, enz..., maar ik weet niet in hoeverre dit mogelijk is met de forumsoftware & webspace natuurlijk

Quote:
Originally Posted by sledge
Als beginnend fotograaf kan ik zoiets alleen maar toejuichen. Indien dit zou doorgaan, zou het volgens mij nodig moeten zijn om de foto's in de originele groote te laten zijn, om dingen duidelijk te maken.
Wat betreft de grootte van de foto's, misschien kan je in die sectie grotere foto's toelaten dan 800x 600, maar ik zou ze niet in ware grootte als image laten, dan krijg je het fenomeen dat een pagina begint te laden, en vijf minuten later nog bezig is als je meerdere full-size shots op dezelfde forumpagina hebt staan. Bovendien moet je dan telkens dat aantal megabytes (toch al gauw 5MB) binnentrekken als je eenzelfde topic achteraf nog eens bezoekt. Full-size foto's zou ik enkel als externe link toelaten...

My 2 cents
Reply With Quote