View Single Post
Old 31-07-2006, 22:08
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

De vraag om een apart foto forum is, denk ik, al enkele keren eerder aan bod gekomen. De boot is toen steeds afgehouden geweest omdat DePaddock in principe niet echt een fotoforum is en dat er daarvoor - zeker ivm de technische tips & trics er andere en veel betere fora reeds bestaan. (www.belgiumdigital.com, www.zoom.nl en noem maar op.)

Vragen die specifiek betrekking hebben op de technieken enz. hebben steeds een plekje gevonden onder "Informatica" vermits digitaal enz.

Als je nu zelf aangeeft dat de fotothreads er niet in thuishoren en in de desbetreffende categoriëen dienen te blijven, denk ik dat het antwoord al gegeven is... Indien er een subforum "Fotografie" aangemaakt zou worden, waar enkel vragen mogen gesteld worden en ervaringen kunnen gedeeld worden - zonder dat de fotothreads er in thuis horen - denk ik niet dat het een onverdeeld succes zal worden. Dan denk ik dat je je vragen gewoon in Informatica beter kan stellen. Er zijn daar overigens in het verleden al enkele aardige topics ivm fotografie geweest - je moet er maar eens in gaan grasduinen. Gelezen worden die dingen altijd en antwoord krijg je ook gegarandeerd.

Een forum bijmaken om bij te maken, terwijl er al een werkbare oplossing is, lijkt me geen goed idee. Dan kunnen we wellicht - net zoals bij de US-Series forum (ahum benaming?) indertijd - het zaakje weer sluiten na een jaartje of zo, vermits weinig écht verkeer.

my 2 cents.
Reply With Quote