Quote:
Originally Posted by Mark
Moeten de fotothreads van de diverse evenementen dan ook in deze sectie?
Zou je als fotograaf in dat subforum bepaalde privileges willen hebben? Attachements? Grootte van de foto?
|
Hi,
Ik ben zelf niet echt een fotograaf. Ik heb een simpel digitaal dingetje en wil ook niet meer. Maar als ik inderdaad hier eens kijk, zijn hier veel hobby fotografen en voor hen lijkt het me een leuk initiatief...net als het modelbouw - hoekje.
Gewoon raad enz aan elkaar vragen, kan geen kwaad. Ook als niet fotograaf, heb je dan een hoekje waar je met je vragen heen kan...daar is dan wel iemand die een tip heeft.
Zelf zou ik die foto-treads in het item van het evenement houden. Anders wordt het wat overzichtelijk. Maar een een "vraagbaak" hoekje, lijkt me best leuk en handig
En voor de "leden" daarvan, is het wel handig dat zij een privelege hebben (misschien volgens voorbeeld van de "werkbank"). Het is handig als je iets te vragen hebt, kunt verduidelijken met een fotootje...
Oh ja, de Paddock is één van de weinige forums waar zoveel foto's bijeen te vinden zijn van verscheidene Belgische autosport evenementen. Een voorbeeld voor de rest van de wereld...