Quote:
Originally Posted by Neo-242
Ben net terug van Zolder...
Klein verslagje:
- Ge kunt de wedstrijd beter op den TV of via internet volgen dan nog live naar de piste te gaan. Het aantal plaatsen waar ge nog echt iets ziet van actie op de baan is al niet meer groot op CZ, maar tijdens de 24u is het gewoon bedroevend. Het heeft meer weg van een pensenkermis dan van een 24u RACE wedstrijd. Reclame op de sacramentsheuvel aan de kant van bezoekers... Kan dat nu echt niet alleen aan den overkant??
Overal VIP-tenten die het zicht volledig wegnemen. Geen schuin geparkeerde wagenparade meer voor de wedstrijd, enkel VIP's mogen nog op de startgrid, enz... Vooruitgang voor de echte racefans is er in mijn ogen niet geboekt tov vorig jaar
|
hmm, ik ben bijna niet in het bos geweest, maar heb overal goed kunnen zien. die "ballon" van kanaal 2 was er wel wat over, maar mooi in het zicht van de camera, wat wel de hoofdbedoeling zal geweest zijn.
ik heb gekeken in de Rea, eerste linkse, chicane, de nieuwe tribune (mooi geplaatst

bovenop de pits... als je klaagt dat je nergens goed zicht hebt, ben je te lui om een goed plekje te zoeken, zeg ik.
de grid is altijd alleen voor vips geweest. waarschijnlijk deed de security dit jaar gewoon beter zijn werk. het afschaffen van de "schuine" showgrid kwam er omdat het voorprogramma beter gevuld was. volgend jaar weer naar hoe het vroeger was? laatste race in het voorprogramma gedaan om 15.00, en dan 2 uur vingers draaien? neen bedankt.
btw: de meeste van die vips zijn sponsors. zonder sponsors rijdt 99% van de teams niet mee wegens geen budget. mag daar dan iets tegenover staan?
Quote:
- 25€ + 5€ parking. Was dat vorig jaar ook zoveel? Volgens mij niet? Ik verschoot er in ieder geval van...
|
in 2004 kostten de tickets in vvk 20€, en de parking was 10€. komt hetzelfde uit. alleen kostten de tickets nu 17.50€ in vvk (of 19.50 via de site).
ik ben ook geweest, heb 5 uurkes in mijn auto geslapen, en voor de rest constant op het circuit rondgelopen, en heb mij danig geamuseerd. mooi overwinning voor SRT