De koers zelf was nog het meest positieve van dit weekend. Leuke winnaar, geen zware klappers en minimum aan safetycars. Op dat gebied was het een goede 24 uur. Geluk met het weer, de voorspellingen zaten er compleet naast
Echter zoals altijd waren er ook wat puntjes die beter kunnen.
- Het aantal strekkende meters die voor het publiek beschikbaar blijven nemen in rap tempo af. Eerste linkse is gewoon levensgevaarlijk, Prive-tribune + luchtkussen in de Villeneuve. Tribune in de Ickx is wel een vooruitgang.
-Inrichting Paddock: Heel leuk die bikini-carwash maar waarom op het smalste punt van de paddock? Men vraagt echt om problemen op die manier. Het is niet de eerste keer dat we dit zien...............men leert blijkaar heel langzaam

Op zaterdag stond het daar muurvast tijdens de 2de FRenault 1.6 race, inclusief ambulance!
- Geluid Vip-tenten? Die maken meer geluid dan de wagens! Hoe moet ik de radio's (bouwjaar 1975) nog verstaan tussen de racewagens en de dreunende beats uit de Mini-lounge? Ik zal wel weer zeuren..........
- Als vrijwilliger, voorzien van alle benodigde passen en doorlaten, kwam ik dit weekend weer het circuit niet op. Dat is niet de eerste keer dit jaar. Mailtje is reeds onderweg!