View Single Post
Old 27-08-2006, 22:21
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Echter zoals altijd waren er ook wat puntjes die beter kunnen.
- Het aantal strekkende meters die voor het publiek beschikbaar blijven nemen in rap tempo. Eerste linkse is gewoon levensgevaarlijk, Prive-tribune + luchtkussen in de Villeneuve. Tribune in de Ickx is wel een vooruitgang.
Oef, ik ben dan toch niet de enige die dat dacht...

Quote:
-Inrichting Paddock: Heel leuk die bikini-carwash maar waarom op het smalste punt van de paddock? Men vraagt echt om problemen op die manier. Het is niet de eerste keer dat we dit zien...............men leert blijkaar heel langzaam Op zaterdag stond het daar muurvast tijdens de 2de FRenault 1.6 race, inclusief ambulance!
Absoluut, ik heb meermaals den ambulance daar zien vaststeken. Totaal onbegrijpelijk Bepaalde faciliteiten zijn gewoon te groot voor het circuit zolder.

Quote:
- Geluid Vip-tenten? Die maken meer geluid dan de wagens! Hoe moet ik de radio's (bouwjaar 1975) nog verstaan tussen de racewagens en de dreunende beats uit de Mini-lounge? Ik zal wel weer zeuren..........
Mijn gedacht... Ik vroeg me dat ook af toen ik die lounge passeerde... Ik dacht, hoe kunnen die marshalls nu nog onderling coördineren? Stond jij daar ergens in de gebeuren op post Mark?

Versta me niet verkeerd, de 24u is een leuk evenement, maar ik heb me dit jaar meermaals de vraag gesteld of het hier om de race te doen was of om de randanimatie. En volgens de circuit directeur wordt er volgend jaar nóg meer animo voorzien. Ik hou mijn hart al vast...
Reply With Quote