Quote:
Originally Posted by Neo-242
Mijn gedacht... Ik vroeg me dat ook af toen ik die lounge passeerde... Ik dacht, hoe kunnen die marshalls nu nog onderling coördineren? Stond jij daar ergens in de gebeuren op post Mark?
|
Dit weekend stonden we aan de eerste chicane (post 8) .........en omdat de opkomst van de eigenwijze oranje mannetjes bijzonder laag was kregen we als toetje post 7 erbij  Volstrekt onacceptabel voor mij persoonlijk.
Onderling coördineren? Wat dacht je van niet! Bijna 24 uur na het einde van de koers heb ik dan ook de beslissing genomen om volgend jaar niet meer deel te aan deze kermis-attractie. Mijn eigen veiligheid komt in het gedrang en daar pas ik voor. Volgend jaar een non-participation van mij
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|