View Single Post
Old 31-08-2006, 20:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by marcel
een 16-jarige is tot niet meer in staat?
dan moet je maar meteen een minimumleeftijd op je forum zetten
Zeg ik dat zoiets van toepassing is op alle 16-jarige? Ken toch enkele jeugdige Paddockers die reeds op zeer jonge leeftijd weten hoe het autosportwereldje in elkaar zit. Die desbetreffende gasten leveren dan ook regelmatig een zinnige bijdrage. Mijn quote was specifiek bedoeld op de 16-jarige Jorrit van Dasselaar die de laatste tijd het forum voorziet van heel wat onzin. Althans, dat is mijn persoonlijke mening? Die mogen we anno toch nog steeds hebben?

Wat betreft geruchten, speculaties? Het kan de goede kant uitgaan, het kan de slechte kant uitgaan. Soms worden fora gebruikt om op een "slinkse " manier gebruikt om te kijken wat er leeft onder het volk.

We kunnen hier best een beetje bomen over hoe wij graag het reglement willen zien. Zo af en toe kan daar best een nuttige opmerking tussenzitten. Heeft zelfs al eens geleid tot een wijziging in bepaalde reglementen

Pijnlijke informatie over bepaalde mensen? We hebben nog steeds een trashcan. We gooien hier op De Paddock niks weg, we maken het onzichtbaar voor de algemene gebruikers Zoiets kan hoogstens een paar uur online staan.

Iets checken bij Circuit Zolder, RACB, Spa of welke instantie dan ook voor de gewone sterveling? Kans op een antwoord is zo goed als nul. Wil best namen van mensen die consequent hun mail niet beantwoorden. Geen probleem voor mij. Hou er dan wel rekening mee dat ik mijn mening jegens die bewuste mensen negatief bijstel. Afgelopen maandag een mail gestuurd naar een bepaalde persoon binnen CZ met enkele mensen in cc. Tot op geen heden antwoord. Oke, maar kijk dan niet raar op als ik volgende week de kar met stront leegkieper op een bepaalde plaats. (wees gerust, zal niet dit forum zijn )

Zo en nu lekker verder beppen over Belcar 2007 Ja, ik ben voor FIA GT3. Waarom? Simpel. Elke nationale GT-klasse, waar dan ook in Europa, mag niet verder gaan dan FIA GT3. GT1 en/of GT2 voor de internationale series. Waarom? Kijk eens naar de operationele kosten van GT1/GT2 wagens.

Een onderhoudsbeurt aan een RSR-motor is niet met goud te betalen. Bij een GT3-cup motortje is dat wel te betalen. Hoeveel seconden zitten er tussen een RSR en GT3-cup op Zolder? Niet zo heel veel............denk niet dat de bewuste gentlemen-coureur daar rouwig om is. Die ene topcoureur die hier niet mee leven kan? Jammer dan, moet ik u begeleiden naar de deur......of weet u zelf de weg naar buiten.

Als ik aan GT-racerij denk, dan denk ik aan bomvolle velden. Of die gedachte terecht is weet ik niet. Weet wel dat ik liever naar 60 wagens kijk dan naar 30. 24 uur van Zolder van 2006 een succes? Qua wedstrijd misschien wel. Economisch gezien? Een ferme financiele tegenslag! Maar liefst een daling van 25% in het aantal deelnemers. Oke, dat is maar een getal. Maar waar zien we die daling nog verder terug?

-Minder vierkante meters verhuurd in de paddock omdat het aantal teams/sponsors lager was
-Minder benzine verkocht aan de pomp
-Minder kaarten verkocht omdat de teams die thuisbleven geen gasten hebben uitgenodigd
-Minder parkeergelden
-Minder omzet aan de drank- en frietkotten. Zal zijn gevol hebben voor de pachtprijs in 2007

Oftewel een neerwaartse spiraal.................

Huidiige structuur, niet alleen seizoen 2006, laat een teruggang zien in het aantal deelnemers. We zullen hoe dan ook het roer moeten omgooien om de zaak drijvende te houden. Zal niet zeggen dat een Belcar FIA GT3 reglement de kip met de gouden eieren is maar we zullen moeten knippen in de kosten. Dan maar met "simpele GT-wagens"

Liever 60 simpele wagens als helemaal geen Zou zeggen, discusieer lekker verder
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote