Quote:
Originally Posted by Mark
Ja, ik ben voor FIA GT3. Waarom? Simpel. Elke nationale GT-klasse, waar dan ook in Europa, mag niet verder gaan dan FIA GT3. GT1 en/of GT2 voor de internationale series. Waarom? Kijk eens naar de operationele kosten van GT1/GT2 wagens.
|
Het zijn nog steeds de teams die ervoor kiezen om in Klasse 1, 2 of 3 aan te treden. GLPK, SRT en Eurotech hebben er nog steeds zelf voor gekozen om in Klasse 1 met GT1 auto's gaan te rijden. Moeten wij hen daarom tegenhouden om in Belcar te komen rijden met hun GT1-materiaal?
Ik wil maar zeggen, die reglementswijziging heeft naar mijn mening vele teams tegengehouden om zich in te schrijven.
Quote:
Een onderhoudsbeurt aan een RSR-motor is niet met goud te betalen. Bij een GT3-cup motortje is dat wel te betalen. Hoeveel seconden zitten er tussen een RSR en GT3-cup op Zolder? Niet zo heel veel............denk niet dat de bewuste gentlemen-coureur daar rouwig om is. Die ene topcoureur die hier niet mee leven kan? Jammer dan, moet ik u begeleiden naar de deur......of weet u zelf de weg naar buiten.
|
Nou, ik wil toch CEO Racing toch niet gaan vertellen op het einde van het seizoen: "Sorry mensen, jullie twee RSR's zijn niet meer welkom. Gelieve nog twee Cupjes aan te schaffen of je enkel in te schrijven met jullie huidige Cup"
Wat ik gewoon wil zeggen is dat je naar mijn mening met dit format niet meer deelnemers gaat aantrekken. Zeker niet op korte termijn.
Quote:
Liever 60 simpele wagens als helemaal geen 
|
Nou, ik zie toch liever 42 wagens met enkele GT1-wagens en professionele, internationale piloten erop
Ik volg tommy's mening trouwens volledig: GTA/B, TA/B leek mij het ideale format.
Quote:
Zou zeggen, discusieer lekker verder 
|
Bij deze
PS: Ik ben slechts 14, nog jonger dus