View Single Post
Old 01-09-2006, 20:07
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular

Ik zie eigenlijk die GT3 wel zitten:
Meerdere teams zijn in staat zo een wagen aan te schaffen en hem te laten rijden. Dus komt er ook meer strijdt om de overwinning door verschillende wagens, en komen er ook misschien meer "exotische" wagens in het veld. Dat zal het publiek ook leuk vinden, waardoor misschien wel een groter publiek komt opdagen. Dat zorgt voor een grotere respons/naambekendheid bij de sponsors. Die is dus ook tevreden. De betere teams zullen natuurlijk toch weer vooraan meestrijden, maar dat mag ook. En als er meer strijd is, en het betaalbaarder blijft, en de wagens eventueel ook nog goedkoop ombouwbaar zijn naar een andere wedstrijd buiten de belcar, dan is het ook interessanter voor een team. Misschien komen er dan ook makkelijker teams een eenmalige deelname doen in de belcar, als test of dergelijke.
Ik weet het, het is en blijft veel gokken, en ja, er staat veel als en was bij ...
Ik vind de GT1 ook mooi om te zien, maar niet zoals het er nu aan toe gaat, dan ga ik liever naar de BEC kijken ... of een andere serie .

Met sportieve groeten
Reply With Quote