Quote:
Originally Posted by Jawaddeman
Tenzij we allemaal een 997 super cup op de kop tikken... Betaalbaar, en weldra komen er enkele vrij waarschijnlijk omdat zij al in enkele landen als cup rondrijden... Maar dan krijgen we hier weer het gezaag... De Belcar is een porsche cup...
En neem van mij aan er gaan er veel komen, want die 997 is betaalbaar, betrouwbaar, vindbaar, en nog serieus snel ook...
|
Ik ken totaal al de regels niet in het (WK) FIA GT3, maar als je het mij vraagt heeft Ratel wel enkele regels erin voorzien om er voor te zorgen dat er een mooi evenwicht is type wagens die rond toeren... (Zoals het dus ook was het voorbije seizoen)
In het EK/WK? zit het natuurlijk wel anders dat er X aantal teams zijn die dan 3? wagens per merk verhuren. Dus iedereen in de FIA GT3 huurt een wagen of koopt zich in... De teams schrijven dan de boel zelf af op X aantal jaren met of zonder (extra) financiële steun van de constructeur...
In de Belcar is het natuurlijk anders, het meerendeel van de piloten koopt -al dan niet samen- een wagen en schrijft hem dus zelf af...
FIA GT3 is goed, maar maak het dan zo divers als in het WK FIA GT3 in 2006 én hou er nog de GT2 bij ook aub. Klasse1/GT1 moeten maar in Senegal een kampioenschap oprichten