View Single Post
Old 24-09-2006, 12:05
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular

How jongens rustig... Ik zelf weet wel wie Plop is, vind het alleen heel spijtig dat hij zich zo ineens effe een account (terwijl hij hier onder een andere naam ook werkt, maar het is lang geleden) maakt om 1 belachelijk mailke te sturen...
Maar ik kan jullie garanderen, ik rijd nu mijn tweede jaar autorace, en beleef er een waanzinnig leuke tijd aan, ja al zou ik zelfs laatste rijden, het is gewoon super... Trouwens ben nog nooit laatste geweest, geloof dat wij op het ogenblik 5de staan in klasse 1, en er staan toch wel enkele grote namen nog achter ons. Dat ze niet uitrijden, tja daar kan ik niet aan doen, moeten ze zelf voor zorgen... en Mr Plop ik sta in de algemene ranking nog steeds ver voor U.
En wat die clio betreft, reuze auto, super leuk eerste jaar gehad, en ik geloof dat ik van het resultaat achteraf hééél tevreden was...

Nu genoeg gezeverd, heb mijn antwoord op kabouter plop gegeven... dus Mark of een andere moderator haal heel die rompsloop in verband met dat stom mailke er maar netjes af, en laten we hier gewoon verder gaan met ieder zijn mening te laten geven over wat hij (of zij) nu graag aan het Belcar-regelement ziet, dan weten wij (en ja er lezen veel piloten deze site) wat jullie graag hebben, en jullie van sommige hoe wij er over denken... En misschien (zeker en vast) dat er enkele van de organisatie dit ook wel lezen...

Reply With Quote