View Single Post
Old 10-10-2006, 22:11
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by JorritVD
GLPK: Met de C5-R naar de FFSA, Fia GT of verkopen en dan een GT2 Corvette bouwen.
SRT: Lijkt me redelijk duidelijk dat ze naar het FFSA gaan met bijde Corvettes.
Zou me niks verbazen dat ze een Corvette verkopen en bijv een Porsche 997 GT3 RSR gaan kopen.

-------------------------------------------------------------

Ik hoop het, maar dan moeten ze de collectie wel gaan verkopen en dat zie ik niet zo snel gebeuren. Ik zie ze vokgend jaar ook wel met de Viper in de FFSA.

En wat is deze keer de fundering m.b.t. deze bijdrage? De linker of de rechterduim? Met alle respect maar dergelijke berichten dragen niets, maar dan ook helemaal niets bij, aan deze discussie. Kom niet klagen dat ik weer te hard ben voor deze 16-jarige Friese fierljepper. Reeds door meerdere personen heeft onze Jorrit aanwijzigingen gekregen voor een beter forum gedrag. Wil Jorrit niet luisteren? Geen probleem, dan krijgt ie weer een paar weekjes Paddock-verlof
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote