View Single Post
Old 10-10-2006, 22:38
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by wilmai
Beste Paddockers,
Dat er nu natuurlijk druk wordt gespeculeerd wie, wat en hoe de Belcar 2007 er zal uitzien is niet meer dan normaal. Maar gissen, raden en er maar op los slaan naar aanleiding van losse geruchten kan toch niet. Elke regelmentswijziging hoe klein of groot ook heeft altijd een effect en soms is dit effect niet te overzien op voorhand.

Laat de autosport en zeker de BELCAR niet doodgaan aan geruchte, gissingen en andere verhalen die hier niet thuishoren.
Prachtige zinnen, een beter waardering kan dit forum der amateurkes niet krijgen Toch vind ik het een opmerkelijke tendens dat we niet "realistisch" mogen spreken over bepaalde zaken.

Laten we voorop stellen dat er geen enkele band is tussen vzw De Paddock en Circuit Zolder / Belcar. Waarom zouden wij niet mogen "klappen" over bepaalde zaken? Zolang er geen sprake is van smaad, laster en kwaadsprekerij zie ik geen probleem.

Geloof er geen donder van dat een "babbel en oeverloos gelul''-thread op De Paddock van invloed is op het voortbestaan van de Belcar. Die oorzaken liggen toch iets dieper

Daarnaast heb ik uit eerste hand vernomen wat het ""Zolderse" antwoord was op bepaalde gestelde vragen door bepaalde personen c.q. klanten. Gelukkig had ik een riem op mijn broek, anders was mijn broek afgezakt in de pitlane op zondagmorgen

Wat betreft reglement 2007: Tijdens de last race moet de definitieve versie op tafel liggen. Dat is een opdracht aan bond, circuit, organisator, teams en coureurs. Anders krijgen we weer dat drama van vorig jaar. Aan die steen hoeft de Belcar-ezel zich geen tweede keer te stoten.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 10-10-2006 at 22:41.
Reply With Quote