View Single Post
Old 11-10-2006, 14:28
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
En wat is deze keer de fundering m.b.t. deze bijdrage? De linker of de rechterduim? Met alle respect maar dergelijke berichten dragen niets, maar dan ook helemaal niets bij, aan deze discussie. Kom niet klagen dat ik weer te hard ben voor deze 16-jarige Friese fierljepper. Reeds door meerdere personen heeft onze Jorrit aanwijzigingen gekregen voor een beter forum gedrag. Wil Jorrit niet luisteren? Geen probleem, dan krijgt ie weer een paar weekjes Paddock-verlof
Ik geef alleen wat enkele mogelijkheden aan Neo-242 over wat GLPK en SRT kunnen doen.

Wie zijn die meerder personen? Alleen ROEL en Belle hebben iets gezed tegen mij over m'n gedrag door een PM en jij niet eens. Jij doe het gelijk over de forum, is dat niet een beetje verkkerd handelen??? Bij de vorige blok kreeg ik een bericht dat in overleg met meerdere personen(?) ik werd geblokt en later nog bericht zou krijgen over waarom ik werd geblokt, maar ik heb nog nooit een PM gekregen.

Kun je misschien wat duidelijker zijn over wat ik verkeerd doe dan???? misschien kan ik er dan wat meer rekening ermee houden. Want zolang je vaag blijft doen weet ik ook niet hoe ik me moet gedragen op deze forum.
Reply With Quote