View Single Post
Old 16-10-2006, 12:46
CBG's Avatar
CBG CBG is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Wat betreft die Belcar Specials, ga ervan uit dat die voornamelijk in het leven is geroepen voor de Biturbo's. Daar is op zich niks mee als ze op de juiste wijze geknepen worden. Die wagens zijn op dit moment geen bedreiging voor een algemene overwinning. Waardoor? Voornamelijk door de gentlemen-coureurs die ermee rijden. Dat is niet kwaad of negatief bedoeld overigens.

Echter in 2007 zie ik een een mogelijk hiaat. Beetje foefelen met zo'n wagen..........de TC-commissie is toch een lachertje, ze zien toch niks Die mensen bedoelen het goed maar kunnen zo'n strijd nooit winnen. TC-mensen zijn vrijwilligers/amateurs...........teambazen zijn profs

Knal er een broodpiloot op en je hebt your way to victory gecreerd. Ideetje om dit reglemtair tegen te gaan? Dus geen kleppers op een Biturbo in 2007...........maar gewoon de eerlijke gentlemen-coureur.

Dus je gaat in het reglement zetten welke piloten een team wel of niet mag inzetten??? Dat kan toch nooit de bedoeling zijn van een sport (dacht ik).

Daarbij ga je er van uit dat de zgn broodpiloten (wel leuke term btw) sowieso sneller zijn dan de "amateurs". Ik kan wel een paar amateurs noemen die niet moeten onderdoen.

Ik denk dus dat het enkel door het technisch regelement moet geregeld worden en niet door het sportreglement. Dat de technische keuring niet helemaal top is , dat is nu eenmaal zo, daar moeten we maar mee leren leven vrees ik.