View Single Post
Old 17-10-2006, 01:12
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally Posted by ROEL View Post
Quote:
Wie ben jij om de rekening van SRT te maken?
Iemand die de Belgische autosport al 35 jaar volgt en al jarenlang een fan van SRT is.

Quote:
Denk je nu echt dat dit geen weloverwogen beslissing was?
Toch wel, daar ben ik van overtuigd.

Quote:
Het is niet de schuld van SRT dat de autosport in Belgie helemaal de verkeerde kant aan het opgaan is
, Euh...? Dat beweer ik toch ook helemaal niet, integendeel.

Quote:
en ik begrijp Patrick heel goed, beter ergens met zijn auto's gaan rijden waar nog toekomst zit, dan mss een titel te pakken in Belgie waar de Gt1 volgend jaar niet meer mag rijden.
Lees mijn reactie nogeens; ik zei toch dat ik begrijp dat de toekomst van SRT in Frankrijk ligt.

Quote:
Deze uitspraak van jou bewijst nog maar eens de mentaliteit in dit apenland, ikke, ikke en de rest kan .....
Neen, helemaal niet akkoord. "Ikke, ikke, ikke, en de rest kan stikken"; dat is nu net de mentaliteit van SRT in deze hele zaak! Dat is nu net waar het om gaat. SRT laat iedereen (Belcar-organisatoren en -fans) vallen als een baksteen. SRT is groot geworden in de Belcar, maar steekt diezelfde Belcar nu een mes in de rug. Na de overwinning in de 24 Uren en de dubbelslag in Francorchamps, had men tijdens de Belcar Last Race door het inzetten van één wagen op een grootse manier afscheid kunnen nemen van de Belcar. Dat had iedereen kunnen waarderen. Door hun forfait verlaat SRT de Belcar nu langs een achterpoortje als een dief in de nacht. En dat kan, terecht, maar op heel weinig begrip rekenen.
Reply With Quote