Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Er is dus weer een (small edition) van de WSbR in Zolder waar dus enkel de FR2000 en de Méganes gaan in rijden en dus niet de FR3.5, een zéér goede beslissing volgens mij... waar iedereen gelukkig mee is...
|
Hebben we dan al eens een small edition gehad? Geen 3.5 op Zolder, dat noem ik een fikse tegenvaller waar ik zeer zeker niet gelukkig mee ben. Om welke reden zouden die 3.5 wagens niet meer op Zolder kunnen rijden?
Ja, ik kan me wel enkele onveilige situaties voor de geest halen maar die waren niet aan het circuit te wijten. Eerder coureurs die chronisch kleurenblind zijn of niet weten dat het circuit tussen de twee witte lijnen ligt. O ja, een Spaanse koersdirectie die de naam niet waardig mag je ook meetellen. Zit die Delettre nog steeds bij die Spanjaarden?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|