Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Op 2/3/4 Maart vind in Antwerpen (Expo) voor de 30ste keer het antwerp Classic Salon plaats met dit jaar als Thema: Renault-Sport
Ongeveer 300M2 zal er aan renault-sport wagens van verleden tot heden ten toon gesteld worden. De organisatie wordt getrokken door de EXCLUSIVE ALPINE CLUB die kan rekenen op de steun van RST.
RENAULT SPORT TECHNOLOGIES Ulis/Paris, waar de RS wagens gemaakt worden, stelt 2 van zijn unieke testauto's ter beschikking!
1. prototype RS CLIO R3 rallye
2. prototype RS World Series by Renault Formula 3.5 versie 2007
Ze moeten ook snel, snel terug richting RST Ulis/Paris met een speciaal transportbedrijf voor verder ontwikkelingswerk.
PS : De RS CLIO R3 wordt zelfs speciaal voor Antwerpen, na al die test-kilometers, in nieuwe lak gezet!!!
Bovendien is er ook het volgende te zien.
- R5 Turbo 2
- Alpine A110
- FR 1.6
- Clio Cup Elf
- CLIO V6
- Clio V6 Eurocup (Renaud Kuppens)
- Megane 16V (Renaud Kuppens)
- de Mégane Trophy Eurocup (Renaud Kuppens)
- handtekeningen-sessie Jean Ragnotti.
|
Lijkt me wel de moeite om de nieuwe FR3.5 al in premiere te zien vlak bij huis! Ik ga proberen om er bij te zijn.
Op Italiaracing.net staat te lezen dat de 17 jarige
Richard Philippe (broer van ChampCar ster Nelson Philippe) zeer waarschijnlijk 2e man word bij
Fortec naast
James Walker.
Moest het zo zijn, dan is de kans wel heel groot dat ex KTR piloot Sean McIntosh een zitje heeft geforceerd in de ChampCar Series!
Op autosport.nl staat dan weer een intervieuw met Jaap van Lagen, naar aanleiding van z'n 2007 seizoen bij het Engelse Comtec.
Quote:
World Series FR3.5: Jaap van Lagen is terug
Is het tegenwoordig mogelijk als 31-jarige nog een kans van slagen te hebben in een top single-seater categorie? Als je regerend Eurocup Megane Trophy kampioen Jaap van Lagen ontmoet luidt het antwoordt: “Jazeker!” Van Lagen tekende onlangs een contract met het Red Devil Comtec Team waar Jaap dit seizoen overwinningen hoopt te behalen.
Heeft het winnen van de Eurocup Megane Trophy bijgedragen aan Van Lagens optimisme?
“Om het kampioenschap te winnen is natuurlijk fantastisch omdat iedereen weet dat je een potentiële titelkandidaat bent voor elke nieuwe competitie. Je bent klaar voor een nieuwe uitdaging. Het is het beste visitekaartje. Ik ben erg blij dat mijn nieuwe sponsor Orient Shipping Rotterdam en Comtec in mijn capaciteiten geloven.”
WTCC of FIA GT lijkt toch meer een natuurlijke keuze voor jou in plaats van de WSR by Renault 3,5L?
“Misschien, maar ik geloof dat ik mij nog heel goed kan bewijzen. Dit jaar rijd ik een volledig seizoen in een topteam en ik kan iedereen mijn kwaliteiten laten zien.”
.....................
|
Volledig intervieuw -->
http://www.autosport.nl/actueel/inte...66&rubriek=int
(Jaap en Comtec gaan op 1 en 9 maart al privé testen op Snetterton, op 14 en 15 maart zijn er dan de 1e collectieve testen in Barcelona)