View Single Post
  #62  
Old 28-03-2007, 23:21
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: Antwerpen
Posts: 269
Quote:
Originally Posted by JPMontoya View Post
Ik snap niet goed waarom er zo met de botte bijl beslissingen genomen worden.
Dit week-end bij Belgian Racing in de FIA GT, ook de BMW van Slaus-Lupant in de btcs en nu ook de Moslers....

Waarom wacht men gewoon niet af tot na de eerste race om conclusies te trekken?????
Howla howla... Even niet vergeten dat het doel vanfia gt3 is dat men met gelijke auto's rijd, de Viper die moet meer als 1400kg wegen, dat is meer dan 100kilo meer dan dat hij eigenlijk weegt, hij moet ook een bepaalde hoogte hebben. Omdat de Viper en de Corvette teveel power hebben krijgen ze een restrictor. Allemaal regelingen van het FIA GT3 om de wagens gelijkaardig te maken. Hoe zou anders een Lotus GT3 van 295pk meekunnen??? En de Porsche GT3 van 410pk. Als men nu voor de Mosler ook een afgesproken gewicht is voorgesteld en bepaalde hoogte, dan moeten zij die ook aanvaarden!!! Probleem blijft dat er geen fiches zijn of zouden ze eindelijk doorkomen??? Want op die fiches staat exact wat er allemaal aan een GT3 mag zijn; hoogte, gewicht, electronika, remmen, veringen, welke software.... gewoon alles...
Reply With Quote