View Single Post
Old 03-04-2007, 11:50
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks View Post
Kan iemand vertellen waarom hier de Formule Renault 3.5 tot het programma van 2007 voor Zolder behoort? Heet dat niet misleidende reclame ofzo?
Ik snap niet goed wat je bedoelt?
Als ik ga kijken op http://www.worldseriesbyrenault.com/zolder/be/ zie ik in het programma niks of te niks staan van de FR3.5. Ook op de page's van "Autoraces op topniveau" is er geen vermelding van de FR3.5, enkel in het promo clipje (wat voor alles WSbR meetings het zelfde is) word de FR3.5 in beeld gebracht én gepromoot.

Quote:
Originally Posted by JPMontoya View Post
Overwegens ze onboard-camera's op de wagens Mr Dallara?

Voor zover ik weet is daar geen sprake van!
Wél waren de bolides van van Hanley en Maassen tijdens de test op de Ring uitgerust met onboard camera's, dus enkel Prema had eigen onboard camera's op de wagens...

Quote:
Le meeting dIstanbul annulé Initialement programmé les 23 et 24 juin, le meeting dIstanbul est annulé. Le Comité d'Organisation des World Series by Renault communiquera dans les jours à venir la date et le lieu du meeting de remplacement.
Tja, de Turkse round was er toch alleen maar voor de commerciële en publicitaire belangen van Renault. Op dat fijt na zijn er volgens mij weinig nadelen wat de cancel van de deze round betreft.
Ik ben benieuwd waar (en wanneer) de 4e round nu gaat plaats vinden...
Estoril is zeker een mogelijkheid...