View Single Post
Old 18-04-2007, 16:11
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Kan me onmogelijk voorstellen dat dit de werkelijke reden is, er kleven nogal wat Nederlandse stickers op die wagens
Alles kan natuurlijk, maar ik durf er bijna men kop op te zetten dat centen nog maar iets te maken hebben met dit verhaal...
Jaap voldoet gewoon niet aan de verwachtingen, punt uit!
Het niveau is nu eenmaal zeeeeer hoog én de concurentie is moordend in de top 15, als je dan als teambaas van een team als Carlin, Victory, Draco, Comtec, KTR,enz... dan niet ingrijpt en de zaken laat gebeuren, ben je volgens mij verkeerd bezig...

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Vandaag dit artikel (http://mgl.digi-dition.nl/daily/2007...6_3022_164.php) gelezen over de sterke 2de race van Maassen van P30 naar P17. Dat ziet er goed uit

Todat je gewoon de uitslag bekijkt De nr's 21 t/m 30 zijn uitgevallen...........die plaatsen heb je makkelijk gewonnen lijkt me. Op de baan blijven en je gaat vooruit in de stand. De nr's 18, 19 en 20 heeft ie op papier dan wel ingehaald, echter als je naar hun snelste tijden kijkt kan ik me zo voorstellen dat die gasten wat problemen onderweg hebben gehad. Zijn snelste ronde in race 2 is de traagste van allemaal!

Als ik dan lees: "Gelukkig heb ik me vanuit een kansloze heb ik me naar voren weten te knokken" kan ik moeilijk een glimlach onderdrukken
Pff, jullie gaan toch niet twijfelen aan de kwaliteiten van Maassen zekers?
Hij is nog steeds wat hij altijd is geweest...
In de achterhoede leek het in bijde race's in Monza wel een crash festival (piloten die in de 1e chicane alles stuk reden wat er stuk te rijden was doordat hun banden en vooral remmen koud waren na een restart na safety car...)
Zo is het natuurlijk makkelijk om te stellen dat je 10 plaatsen hebt goedgemaakt tijdens een race...
Xavier zat op men vlucht zondag avond richting België (Ik schrok me een bult dat hij een Belgisch paspoort had!), hij leek me niet echt gelukkig over z'n Monza weekend.

Last edited by Mr.Dallara; 18-04-2007 at 16:13.
Reply With Quote