View Single Post
Old 09-11-2007, 13:38
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular

Exclamation

Quote:
Originally Posted by vortex View Post
Exact Ep!! Ik had het zelf kunnen neerpennen....
Uiteraard mag Wilmai ook zijn kritiek hebben, maar dit gaat te ver aan het adres van Mark. 'Blijf in je land'!!: Wat een armzalige mening...!
Aan iedereen die mijn mening niet deelt. Laat het even duidelijk stellen ik heb niets tegen de persoon MARK, als dit zo zou blijken uit mijn beschrijving.
Ik heb wel een enorm probleem met altijd de kritiek op de vrijwilligers van het CZ (waartoe MARK en ikzelf behoren).
Iedereen mag zijn mening verkondigen maar ik vind persoonlijk dat mensen die proberen (op vrijwillige basis) iets goed te doen niet hoeven beklad te worden of besmeurd te worden.
Ik doe ook voorstellen aan de desbetreffende diensten met de bedoeling op een postieve manier te zaken te benaderen en voor een oplossing te zoeken die voor iedere vrijwilliger een meerwaarde kan betekenen.
Openlijk bepaalde vuile was buiten hangen zal niet leiden tot een constructieve oplossing van bepaalde problemen. En arrogantie zeker niet en dat is waar ik een groot probleem mee heb met MARK.
Want voor het geld moet ik het niet doen want dit is maar een peulschil.
Mijn hart zit op de juiste plaats voor vele gemotoriseerde sporten.
En voor de rest heb ik weer mijn mening verspreid en wens hierbij te benadrukken dat problemen en bemerkingen enkel kunnen opgelost worden met een constructieve samenwerking tussen de verschillende personen waardoor we, zowel de mederwerkers, vrijwilligers als zeker de toeschouwers een positieve benadrukken en wedstrijden kunnen voorleggen.

Voor al die mensen die echt denken dat ik een ja kikker ben laat dit maar even het tegenbewijs zijn.

Met de sportieve groeten
Ignace