Schitterend debuut voor Bruno Vermeeren in U.S. Legend Cars
PERSBERICHT 09/05/2011
Schitterend debuut voor Bruno Vermeeren in U.S. Legend Cars
Afgelopen weekend kwam Bruno Vermeeren voor het eerst in actie op de ‘Concord Speedway (NC) quarter-mile track’ voor een deelname aan de U.S. Legend Cars met AndrewsMotorsport. Deze deelname ging niet onopgemerkt voorbij.
Bruno: “Normaal gezien moest ik mijn debuut maken in april maar het slechte weer en een defecte motor beslisten er toen anders over. Ik keek dus enorm uit naar deze meeting. Het team liet niets aan het toeval over.
Vrijdag, in Q1, kwalificeerde ik de wagen in 3de positie. ’s Avonds stond de eerste wedstrijd reeds op het programma. Ik werd bij de start van de race meteen verrast door het agressieve rijgedrag van sommige piloten waardoor ik in 6de positie terugviel. Nadien klom ik terug richting 4de plaats. Niet slecht voor een debuut op een ‘oval track’ ! De reacties waren uitermate positief en gaven me vertrouwen voor het verdere verloop van het weekend.”
Zaterdag werd er, ten gevolge van onderstuur in Q1 en race 1, gekozen voor een andere afstelling. Dit vertaalde zich in een 2de positie voor Q2. Deze positie wist Bruno ook te behouden doorheen race 2.
“Ik heb veel bijgeleerd dit weekend, ben zeer tevreden over het resultaat en wacht vol ongeduld op komende meetings! Dank aan Kenny Wallace, AndrewsMotorsport en aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt,” besluit Bruno.
Naast U.S. Legend Cars staan er ook andere events op de agenda met als hoogtepunt een ‘UARA - NASCAR’ test eind deze zomer.
BRV Racing Team
|