Quote:
Originally posted by Werner333
Doet me denken aan het album "Het Noodlot" van Michel Vaillant.
|
Mij doet het eerder denken aan : "de Klungels van Racing Box" (Klungels dus wel degelijk met HOOFDLETTER). Wij hebben in Le Mans genoeg gezien : Toine, kerel, doe uzelf een plezier : gooi die Italianen zo ver mogelijk weg, en maak terug een team. Niet voor niets waren de drie besten van toen (Le Mans) vandaag in Spa-Francorchamps. Geen boxproblemen gezien vandaag...Le Mans daategenstaande, tja dat was iets anders hé...spaar ons van dergelijke onvakkundigen, geef ons snel Piet, Dirk en Kurt terug. En niet alleen ons, maar vooral voor jouw team, want dan had dit kampioenschap er volledig anders uit gezien.
Echt spijtig voor Anthony en Mike, maar wat mij betreft heb ik zelf genoeg gezien...jongens... dit kan niet op zo'n niveau, jullie zijn professionelen,
EIS het dan ook van diegenen die voor jullie wagen en voor jullie veiligheid in moeten staan. Jullie spelen momenteel niet zelf met jullie leven, anderen doen dit voor jullie wel !
Sorry, effe ontading, maar het moest er uit...misschien concurrenten in Belcar, maar nog altijd vrienden, zoals allom gekend, en vooral : respect voor andermans leven...blijkbaar hebben sommigen dit niet. Erg ... heel erg, vooral als het dan gaat om mensen waarin je "zou" vertrouwen moeten hebben.