De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-03-2006, 23:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

5e Rallysprint van Moorslede, 19-03-06

Het eerste lustrum voor deze ralysprint, ondanks het korte bestaan heeft deze rallysprint altijd enkele grote namen aan de start. Dit jaar is het niet minder:

Quote:
Patrick Snijers en Jean-Pierre Vandewauwer op BMW M3, Thimothy Van Parijs op Porsche GT3 996 en Yannick Bodson met zijn Audi S2 zijn dit jaar te gast in Dadizele. Zij zullen proberen hun naam op ons palmares te plaatsen. Maar dat ze het niet gemakkelijk zullen hebben, wees daar maar zeker van. Joost Boxoen, genavigeerd door Joffrey Desodt, op Subaru groep A, Gunther Monnens op een ex-Prodrive BMW M3, Andy Lefevere en Pol Lietaer, ook beiden op M3 zullen dit zeker niet laten gebeuren.

http://www.omloopvanvlaanderen.be
Deelnemerslijst, 140 stuks!! : http://www.omloopvanvlaanderen.be/Mo...gen%202006.htm (versie 01-03-06)

Bij nummer 87 komen we een bekende (co)chauffeur tegen:
Quote:
"Ik wou dat wel eens doen zo een rallysprint, liefst aan het stuur”, vertelt Dries Heyman, die door AB Racing werd gecontacteerd. “Pascal belde me vorig week met de melding dat hij zonder Co zat voor de Rallysprint in Moorslede en vroeg me of ik niet wou inspringen. Zo gezegd zo gedaan, maar zonder enige ervaring zal het toch even uitkijken zijn zondag.”, aldus Dries

AB Racing Team komt uit in klasse 3 met een Renault 5 turbo. Pascal Adam, vaste piloot op de Renault, zal op zaterdag samen met Dries Heyman de proeven verkennen en hem de knepen van het navigeren aanleren. Amper enkele uren later moet Dries er dan voor zorgen dat Pascal zijn werk kan doen in Moorslede.

“ Ik heb helemaal geen volledig programma op circuit voor dit jaar, dus waarom ons niet wat gaan amuseren. Voor mij staan enkel de 24U Zolder en de 25U Fun Cup op het programma voor 2006, voor de rest zien we wel. BRI heeft alles verkocht, dus ik kan gewoon deelnemen aan wat mij aangeboden wordt en aan wat ik leuk vind. Rally heb ik altijd al eens willen doen, en zoals iedereen start ik eerst met de basis, het navigeren. In functie van het einde van het jaar wil ik zoveel mogelijk ervaring opdoen in het navigeren, in om het even welke wagen. Dat we beginnen bij het bescheiden AB Racing Team kan geen kwaad, de eisen en de verwachtingen zijn dan ook niet te hoog. We zien wel voor zaterdag en zondag. Hopelijk brengt Pascal de wagen aan de finish en maak ik geen al te grote fouten.”

persbericht
Dries, met of zonder TomTom in de Renault?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 14-03-2006, 10:42
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Gisteren met die mannen gesproken, dit gaat gillen worden. Zonder mechaniekers, zonder andere banden, niks speciaal. "Na de KP zetten we gewoon de motorkap wat open om te koelen, das alles".
Nu juist leren waar links en rechts is, goed opletten tijdens de verkenningen en hopen dat er zaterdag zo niks in de buurt is gelijk de Wheels.
Reply With Quote
Old 20-03-2006, 23:01
karld karld is offline
De Paddock Rookie

.. :: DE FOTO's :: ..

op www.dorme.be +300 foto's ... orginelen verkrijgbaar !!!

een voorproefje:

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules