![]() |
|
|
View Poll Results: Welke fabrikant gaat ermee stoppen? | |||
Ferrari |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Toyota |
5 | 31.25% |
Honda |
1 | 6.25% |
BMW |
0 | 0% |
Mercedes Benz / DaimlerChrysler |
3 | 18.75% |
Renault |
15 | 93.75% |
Anders |
1 | 6.25% |
Multiple Choice Poll. Voters: 16. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Welke fabrikanten gaan verdwijnen uit de F1?
In een stukje van Alan Henry in The Guardian komt Max Mosley aan het woord over de drastische besparingsmaatregelen om de F1 levende te houden. De laatste alinea zegt veel:
Quote:
![]() Maar van die andere 4 genoemde namen? Alle vier hebben zeer grote investeringen gedaan in de afgelopen twee jaar. Misschien is Mosley bezig om een tweespalt te veroorzaken binnen de leden van de GPMA? Wie zal het zeggen. Kun we er toch een kleine poll van maken? Welke fabrikant gaat ermee stoppen? Je kunt meer dan één optie aanvinken.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 23-12-2005 at 20:05. |
|
||||
|
||||
ik denk toch Toyota en Renault
|
|||
|
|||
Ik denk Renault en Toyota, al zou ik Ferrari graag naar de sportscars zien overstappen.
|
|
||||
|
||||
Renault om economische redenen en Mercedes... ook om economische redenen. Mclaren zal uiteindelijk wel blijven, maar met een andere motoren leverancier.
|
|
||||
|
||||
Mclaren zonder mercedes
![]() Renault zie ik als enige verdwijnen.Zoals Mark aan geeft. Ze gaan snoeien in hun uitgaven.Voorlopig enkel in de lagere klassen. Ferrari al zeker niet.Voor hun is racen het enige dat telt. Honda en Bmw ook niet want ze hebben net zoveel geld geinvesteerd om een team over te nemen.Trouwens,Bmw gaat net serieuze onkosten doen om het bedrijf van sauber uit te breiden. Toyota heel misschien.Ze kunnen nu in amerika de grootste constucteur worden.momenteel was dit nog GM. Als dit het geval is zal Toyota in de F1 blijven denk ik. De enige die ik dus zie vertrekken is Renault. Ik vind het ook raar dat Flavio Fernando zo maar laat gaan. Dus ik vermoed dat ze zullen verdwijnen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|