![]() |
|
|
||||
|
||||
sneller imola
Quote:
Zou zoiets worden dan ongeveer:
|
||||
|
||||
Lijkt me wel een goede verandering met waarschijnlijk meer inhaalacties bij de Tamburello. Ik kijk er wel naar uit.
|
|
||||
|
||||
Zou inderdaad wel kunnen. Tamburello is altijd al een plaats geweest waar er wel eens 'gepiept' werd, maar echte inhaalacties heb ik er nooit veel gezien. Maar als het zo'n lange 'rechte' lijn wordt, dan kan er wel eens iets gebeuren ja.
Pas had ik ook nog ergens (denk f1-live.com) gelezen dat ze op Imola na de GP weer fors investeren. Daar werd dan gezegd dat het pitcomplex volledig vernieuwd zou worden. Natuurlijk in de hoop om de F1 GP nog zo lang mogelijk te gast te hebben. Maar Bernie heeft onlangs laten weten liever maar één GP per land te hebben in de toekomst.
|
||||
|
||||
De reden van deze werken is juist om het pitcomplex uit te breiden en de paddock langer te maken.
|
|||
|
|||
Uitbreiding van de huidige paddock/pits is sowieso niet mogelijk vanwege de rivier achter de paddock. Ze kijken naar de mogelijkheid. Eén van de mogelijkheden is om de paddock naar Rivazza te verhuizen, omdat daar wel plaats is. Dat zal dan wel ten koste zijn van de huizen die daar staan vrees ik.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|