Quote:
As expected, PETA has been proved wrong, with Alonso confirming rumours that his posturing was an imitation of actor Jim Carrey in the movie How the Grinch Stole Christmas.
www.autosport.com
|
Nu vind ik deze uitleg ook weer iets te vrolijk en te positief. Al had Alonso daadwerkelijk een Toreador-pose in gedachte, dan nog zie ik er persoonlijk geen kwaad in. Mag iedereen zich nog op zijn eigen manier zich uiten? Dat een bepaalde uiting weerstand en bepaalde gevolgen kan oproepen is dan weer voor rekening van de feestvierder.
Dat dieren- en milieurechten organisaties strijden voor een betere (leef)wereld is een nobel streven. Maar op een "goedkope" manier wat publiciteit pakken via een F1 coureur gaat me dan weer net iets te ver. Laat de feiten en de gruwelijke beelden van de stierengevechten maar voor zichzelf spreken
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|