![]() |
|
|
|||
|
|||
[Round 5] 2006 Grand Prix of Europe
Wow Schumi zet echt wel een knaltijd neer tijdens de trainingsessie die juist afgelopen is. Ferrari 1 en 2
![]() Montagny trouwens 3 tiende sneller dan Sato. |
|
||||
|
||||
Mooie VT
De RedBull clan presteert ook mooi... Voor de plaatsen in de top 10 zal het een leuke kwalificatie worden.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Is dit F1 of een kermiskoers waar ik naar zit te kijken?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Live timing is naar het schijnt ook de kluts kwijt.
|
||||
|
||||
En nu snap ik er zeker niks meer van
![]()
|
||||
|
||||
Mooi. Er wordt een rode vlag gegeven, en wanneer dat een vergissing blijkt wordt die gewoon ingetrokken en voortgedaan alsof er niks gebeurd is. Advies aan de rijders: als er in het vervolg nog een rode vlag komt, gewoon blijven doorvlammen, misschien tellen de tijden toch.
![]() |
|
||||
|
||||
Wat een ongelooflijke blaaskaak, die Fisichella.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Fisichella hing duidelijk tijdens z'n twee laatste rondjes achter Villeneuve. Ook na het mislukken van rondje 1 kon hij er niet voorbij raken. Als je twee ronden het teken maakt voorbij te willen, waarom laat Villeneuve hem dan niet voorbij ?
Het enige wat ik me dan afvraag is waarom Fisico niet op de rem gaat staan en even een afstand laat... Maar goed, het wil zeggen dat GC temperament heeft en hij tenminste niet is ingeslapen. Hoewel hij toch fameus speelt met een contractverlenging.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Villeneuve reed in de laatste sessie ook in de weg van Webber, btw, die hadden voor de pitstops ongeveer dezelfde tijden (0.007s verschil), en ook Button leek er vast achter te zitten
|
||||
|
||||
Toch humor met Albers
![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik snap toch ook niet goed wat Villeneuve hier misdaan heeft...
![]() Hij heeft toch ook recht op een hotlap? Of 2 na elkaar zelfs? Als ik Villeneuve was, liet ik me ook niet van de wijs brengen door een wild gesticulerende mede-piloot achter mij, snel rondje = snel rondje, ook al is dat in zijn geval misschien een kleine 2 seconden trager dan de Renaults. Fisico had inderdaad wat meer tussenruimte moeten laten, hoewel we natuurlijk niet konden zien hoe het zat bij aanvang van dat rondje... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|