![]() |
|
|
View Poll Results: Wie komt er als 2de over de streep? | |||
Eurotech Marcos LM600 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 39.47% |
AD Sport Viper GTS-R |
7 | 18.42% |
Laudi Racing Stealth B6 |
2 | 5.26% |
G&A Mosler MT900R |
7 | 18.42% |
GS Motorsport BMW M3 E46 GTR V8 |
3 | 7.89% |
Prospeed Porsche GT3-RSR |
3 | 7.89% |
RS Porsche 996 Biturbo |
1 | 2.63% |
Voters: 38. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Poll: Duel Der Podiumstrijders
Zoals Belle al aangaf word het toch nog een mooie race zelfs zonder de SRT Vette. Het duel voor de 2de & 3de plaats zal toch wel zeer hevig zijn vermoed ik. In Spa zagen we het al maar wie word het deze keer?
|
|
||||
|
||||
Ik heb Marcos gestemd
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb voor ... hoe kan het ook anders
![]() ![]() Zal wel niet simpel zijn voor de gebr. Wauters, maar ik wens het hen zeker toe! Evenzeer als mooie afsluiter voor de Viper in Belcar! |
|
||||
|
||||
Ik heb voor Eurotech gestemd. Indien de Marcos met dezelfde problemen kampt als de vorige race, zie ik de AD Viper wel de 2de plaats in de wacht slepen. Maar ik wil natuurlijk liever de LM600 die 2de plek zien innemen...of zelfs winnen!
![]() |
|
|||
|
|||
Ik heb gestemd op de Viper van AD Sport.
De reden? Heel simpel. Eurotech gaat volgens mij geen nieuwe motor aankopen voor één race. Dus de problemen zijn nog niet helemaal opgelost en de Viper gaat met zilver lopen. Mvg... |
|
||||
|
||||
Sorry dat ik dit moet zeggen: Maar ik vind dat wel een stomme poll...
Wie zegt dat GLPK zo maar wint? Dit is toch werkelijk zeggen Mensen blijf aub thuis de winnaar is al gekend. Je zal het moeten stellen met een gevecht voor plaats 2.
|
||||
|
||||
Ik ga ervan uit dat GLPK met de winst gaat lope ja inderdaad.
En een Poll maken over de 2de plaats is volgens u een Domme Poll? Ik zie niet in waarom, ... Quote:
![]() Een duel voor de 2de plaats kan soms mooier zijn dan voor die (onneembare in dit geval) 1ste plaats. Maar daar is toch niets mis mee... het zal een mooi duel zijn waar volgens mij toch wel een Poll mag voor opgestart worden, anders had men er toch niet komen op stemmen moest iederen zoals jij er over denken overigens hé. |
|
||||
|
||||
Hi
Ook ik heb op de Eurotech Marcos gestemd. Gewoon een kestie van "volg je hart". |
|
||||
|
||||
Ik heb voor de Viper gestemd. Ik vind dat de Viper een mooie afsluiting nodig heeft.
|
|
||||
|
||||
Mosler.
geen Eurotech, om dezelfde reden als Thomaske_GLPK aangeeft geen Viper, omdat Koen & Kris Wauters bijna geen ervaring met die wagen hebben, aangezien ze hem bijna een heel seizoen gemeden hebben. en de Mosler is sterk aan het evolueren. dus ik ga voor die wagen
|
||||
|
||||
Quote:
Koen maakte een foutje bij het inhalen van de Marcos en moest toen door de pits rijden. Helaas maakte Kris een redelijke fout en spinde in het grindbak. Maar over het algemeen gingen ze toen al aardig hard met de Viper. Het is niet zeker dat GLPK ook de finish haalt. Ze hadden de vorige keer aardig wat schade gereden. Maar ze hebbn weinig tijd gehad om hem te repareren vanwege de Fia GT race op Adria. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ik heb voor de mosler gekozen.. ze lijken nu echt wel goed te zijn, maar het zal wel zwaar worden denk ik, zeker tege de viper en de marcos !
|
|
||||
|
||||
Mijn keuze is de Stealth van Laudi racing op p2 en de RS-Porsche op p3. De Stealth is wel een wilde gok van mij, maar ik vond dat hij vandaag op Zolder toch aardig doorvlamde. Spijtig genoeg is hij blijkbaar stilgevallen of in de zandbak terechtgekomen rond 16u40...
|
|