![]() |
|
|
||||
|
||||
Hebben Mercedes en Ferrari een V8-probleempje?
Enkele weken terug circuleerden er al geruchten dat de performance van de nieuwe MB V8 motoren achter een 2005 McLaren MP4/20. Niks aan de hand volgens de persbabbels. Ok, dat geloven we dan
![]() Bij de eerste testen van dit jaar verscheen er een MP4/20 op het circuit met een 3.0L V10 die qua toerental e.d. enige restircties had om het PK-aantal van 2006 te simuleren en te testen. Dat klonk al raar........maar nogmaals, we geloven de persbabbels ![]() Vandaag de eerste roll-out van de MP4/21 2006 wagen met een MB V8 motor. Tja, na 19 rondjes was het antwoord van de MB V8 motor: "plof, kuch....ik hou het voor gezien" Zou er dan toch niet een klein probleempje zijn?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar zijn we dat niet gewoon van Mercedes ? Vorig jaar ging die V 10 er ook regelmatig aan. Van woensdag tot vrijdag ga ik naar Barcelona naar de F1 testen kijken. Hopelijk is er dan wat meer volk op het circuit. |
|
||||
|
||||
is het niet normaal dat er tijdens test met nieuwe wagens nogal wat rook komt kijken?
de nieuwe BMW-paarden hebben ook hun eerste dag niet uitgemaakt, dacht ik ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ben jaloers, zo'n test zou ik ook graag eens zien, maarja dat zal voor later zijn ... Mercedes heeft de laatste jaren al veel motors doen ploffen ja. Heel jammer voor Raikkonen en Montoya natuurlijk. Ik hoop echt dat ze het voor mekaar krijgen, en dat ze dan bij de piloten tot het laatst voor de titel kunnen meestrijden (om hem dan aan Button te laten ![]() Dromen, 't is toch leuk he ![]() Maar over Jenson gesproken. Ze zitten maar langs alle kanten te roepen dat dit het beslissende jaar zal worden. Hij heeft natuurlijk al 100 GP's gereden, en nog geen enkele keer gewonnen. Maar de sport is ook zo geëvolueerd dat de wagen veel belangrijker is geworden. Hij heeft nu eenmaal nog geen winnende wagen onder zijn kont gehad. Maar ik blijf er in geloven ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kan niks beloven he . Ik heb maar een simpel analoog foto toestel zonder zoom . ![]() |
|
||||
|
||||
Zojuist in Media corner een link toegevoegd over de test met de nieuwe Mc Laren.
|
|
|||
|
|||
Barbecue of V8 problemen?
![]() |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Die blijft niet veel langer bij mclaren lijkt me..
|
|
||||
|
||||
Quote:
60 PK in één klap erbij? Normaal gesproken zijn dat stapjes van 5 en 10 PK per keer.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ondanks de nodige PK's erbij kijkt men bij McLaren-Mercedes tegen een achterstand aan.
Quote:
|
|||
|
|||
Het antwoord op de vraag die dit topic stelt is JA.
Quote:
Gaat Ilmor/Mercedes nu weer het seizoen van Kimi nekken. Dan zal hij gegarandeerd naar elders (lees Ferrari) vertrekken . Last edited by gwyllion; 16-02-2006 at 12:23. |
|
||||
|
||||
ook op pitstop staat nu dat mercedes heeft toegegeven dat ze een een v8 probleem hebben..
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10847 op het einde staat dat cosworth de beste v8 zou hebben.!!! |
|
||||
|
||||
ik zie Kimi daar in 2007 niet meer rijden, eigenlijk
vorig jaar de titel verloren door de motor, en nu gaan ze hem waarschijnlijk ook niet op punt krijgen voor het begin van het seizoen :s
|
|||
|
|||
Mercedes heeft blijkbaar voor grotere boring gekozen dan de vorige jaren, met een kleinere slag tot gevolg en dus de mogelijkheid om een hoger toerental te halen. Dit is nieuw voor hen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|