![]() |
|
|
|||
|
|||
Volvo S40 vanaf 2005 te bewonderen in Dubai
Het kan verkeren wist een zekere Bredero ooit eens te vertellen.
Na een mooie Race Promotion Night kwam ik thuis en zat er een mailtje in de box met volgende vermelding. Dear Sir, Please contact me for all the details of the Volvo S40. Can you send me your account so I can pay you today. Just make the arrangement for shipping and assurance. Hassan Al Omar The Royal Courts Deira, Dubai - UAE Ik belde dus deze morgen rond 10.00 om nader kennis te maken omdat ik het nogal een rare mail vond. Na 7 maal doorgeschakeld kwam ik uiteindelijk bij Hassan uit. Een zeer vriendelijke man die zonder pardon vroeg waar mijn bankgegevens bleven wat dat zijn broer de wagen voor eind december MOEST hebben. Technische gegevens moesten ze niet weten, enkel hoe ze konden betalen. Om eerlijk te zijn kreeg ik een beetje argwaan en vertrouwde ik de boel niet 100%. Ben dan maar wat gaan opzoeken, een beetje heen en weer gemailt met deze mensen daar en wat blijkt. Hassan AL Omar is geen kleine jongen. Tot overmaat van ramp weet ik nu wat ze met de wagen gaan doen. Jullie weten misschien dat er in Dubai zo een luxe hotel nieuw geplaatst is enkele maanden terug. Wel, op de bovenste verdieping is zijn broer zijn bureau en hij moet hem daar hebben. De wagen boven, alle onderdelen mogen beneden in de kelder. Op mijn vraag of ze dan niet enkel de wagen wilden en niet de onderdelen antwoorde hij kortweg: wij moeten alles hebben, van de eerste tot de laatste vijs, ook de kapotte stukken, tel alles er maar bij, er mag geen stuk verloren gaan. Zo gezegd zo gedaan en mijn rekening verzonden naar ginder. Container geboekt, verzekering in orde gemaakt, Chris en ik naar Dubai één van de komende weken ( ik weet niet waarom maar allé ) en wij gerust zodat we voor 2005 meer dan op tijd naar iets nieuw kunnen beginnen zoeken. Eigenlijk weten we het al maar DE voorwaarde was dat de Volvo verkocht moest worden. In België en de buurlanden was dit enkel nog maar mogelijk als museumstuk, ginder zijn ze iets minder kritisch en hebben ze blijkbaar veel centen maar weinig geduld. Wij gaan daar dus een stapken zetten en een sponsorken zoeken voor 2005. Dus niet verschieten als ge volgend jaar een wagen ziet rijden met bv $$$ Sjeik El Omar Petrol $$$ ![]() Voor BRI is dit leuk nieuws zo op een kille maandag, ginder is het nu 32 graden. Hij komt dus hier te staan ( uitsteeksel aan de toren is zijn bureau ) ![]() Foto 2 is een redelijk mooi zichtje op de toren ![]() ![]() Last edited by Driesco; 15-11-2004 at 16:28. |
|
||||
|
||||
Die kerel gaat de Volvo dus in zijn bureau zetten ????
Rare kerels, die sjeiks ![]() Zorg wel maar dat ge uw geld ontvangt, want op dat gebied hebben nogal veel sjeiks een slechte reputatie .... |
|
||||
|
||||
Amai, speciaal gebouw'ke.
Dus hij gaat hem gewoon IN zen kantoor zetten? Er wordt neit meer mee geraced ofzo? |
|
|||
|
|||
Transport en plaatsing zal wel meer dan de wagen kosten zeker. LOL
Hij heeft er precies plaats zat in zijnen bureau, misschien staat het wel vol. Veel succes Driesco and geld is geld en tof voor z'n afloop zeg. Beter kan niet, geen gezeur, wagen hier en betalen. :-) ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Wat betreft dat meer kosten dan de wagen, Driesco rook Sterling Pounds dus hij was net iets duurder vandaag dan gisteren. We moeten hem ook nog vanonder het stof halen hé en onze ingenieurs ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Hij zal het vershil niet zien en ZEKER niet merken in zijn portefeuille.
Die mannen zijn gewoon geschift. Zelf al win je hier 10 keer de EURO MILLION loterij, dan ben je daar nog een klein visje. Go go Driesco. Breng wa cash mee voor 2005 ook he. Trouwens, werkt Joep Peters nog met je mee in het team in 2005? Alée, op een goed seizoen en ik spring wel eens binnen in de box via Joepie. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Dat noem ik nog eens zaken doen.
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Spijtig dat deze Hassan er geen race mee gaat rijden maar wel mooi dat hij deze wagen in zijn bureau wil plaatsen.
Misschien een simulatie gamestation in maken in die wagen ![]() Mvg |
|
|||
|
|||
Mooi om te horen dat hij weg is, Komt er nu die wagen waar je het pas geleden over had?
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|