![]() |
|
|
|||
|
|||
AD-Sport
Heeft Albert Vanierschot een nieuwe GT3-RSR aangekocht? Op de deelnemerslijst staat dat hij deelneemt met een GT3-R, maar die Porsche heeft de neus van een RSR?
![]() |
|
|||
|
|||
Het was volgens mij geen nieuwe wagen. Het is de wagen waar Menten - Verbergt vorig jaar aantraden in 't Belcarseizoen.
Mvg |
|
|||
|
|||
Lijkt mij wel... Weten de lezers van dit bericht misschien iets meer? Post dan gaarne iets
![]() |
|
|||
|
|||
dit is ook niet wagen waar Menten-Verbergt mee hebben gereden, dat was een turbo.
en ja het is een R met een neus van een RSR. Vorig jaar in de touringcup heeft RTM het zelfde gedaan met hun cup. |
|
|||
|
|||
De Cup van RTM was bij mijn weten van onder tot boven veranderd aan de carroserie... De achterkant en de neus en sideskirts e.d. Van AD-Sport... Er staat nergens iets van hoe of wat... Ook niet op de site... En dan vroeg ik me nog iets af... Alle auto's van AD-Sport staan te koop/te huur behalve de 996Biturbo van de gebroeders Wauters, er staat geen 996 GT3-R in het lijstje alleen een 996GT3-RS^-)... Ok, maar ik denk dat de heer Vanierschot wat aan het knutselen is... Want er staat ook bij de persberichten over de komende wedstrijd van de Zolder Touring Cup eventueel aantreedt met een 996... Welke zou dit dan zijn... Hij heeft alleen maar een RS en Turbo's van type 996 staan... En ik vind het opzich wel leuk om hun een beetje te volgen, alleen wordt zo moeilijk als er nergens iets wordt uitgelegd...
![]() |
|
|||
|
|||
rtm cup
Michel de porsche van rtm had een kit van zimmerman zodat hij wat breder was maar voor de rest was er niets aan verandert tot de laatste koers dan.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ja dat was de RS bij mijn weten...
|
|
|||
|
|||
zever wa over de neus van e schoon madammeke ipv over die van nen otto
|
|
|||
|
|||
Beste 936Lover gelieve vriendelijk te blijven tegen de andere paddockers. Want dit gedrag zal niet in de smaak vallen van de Admins.
Mvg |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Terug naar Dakar............wie zijn de piloten op die wagen? Zo mooi zijn als via de AD-crew een flinke berg foto's van dat evenement hier zouden kunnen terugvinden. Blijft een apart verhaal, racen in Afrika.......die reportages over die wielerronde in Burkina Faso (of daar ergens in de buurt) zijn ook altijd apart, mooi en boeiend.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
p
Piloten van dienst op de AD Porsche: Albert Vanierschot, Jo Jegers en Dirk de Pauw. Ook de Porsche van de Goyet is mee, een Clio en een Radicale. Een hele Belgische delegatie dus. |
|
|||
|
|||
Ja idd, waar is van die race informatie te vinden? Ik vind eerlijk gezegd dat AD-Sport op interactief gebied(onderhoud website) zeer slecht is... Er staat een verslag op per race en een aantal foto's en dergelijke van Belcar en Zolder Touring Cup races, maar ook niets extra's. Neem nu bijvoorbeeld die race in Dakar. Daar vermelden ze nergens iets van, alleen een aantal insiders binnen het team weten het en daar vernemen we wat informatie van(Wel erg tof in ieder geval), terwijl er veel meer mensen zijn die er graag iets meer over vanaf willen weten, omdat het ook niet vaak voorkomt dat een Belgisch/Nederlands raceteam deelneemt aan een circuitrace in Afrika. Net zoiets als bij die racewagens. Ze vermelden ook nergens iets van hoe of wat van de Porsche's die ze hebben. Bij te koop/te huur staat nu al bijna 2 maanden bij de Boxster dat hij verkocht is... Lijkt mij onderhand wel eens tijd dat ze dat ook een beetje verfrissen. Maargoed, het is waarschijnlijker makkelijker gezegd, dan gedaan.
|
|
|||
|
|||
AD-SPORT Bezig aan nieuw project>>
Bij AD Sport wordt momenteel druk gesleuteld aan een nieuw project binnen het Belcar-gebeuren: een Porsche Boxster, voorzien van een motor uit de 996 Supercup. Bron: www.belcar.com |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|