![]() |
|
|
||||
|
||||
[Round 1] 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, de aanloop.
![]() Het is eindelijk zo ver na maanden testen vliegt de F1 er weer in. Voor het eerst sinds '96 (denk ik) niet het seizoensbegin in het Albert Park maar in het exotische Bahrain. Keuze voor deze exotische locatie als opener is (naast het praktische (http://www.melbourne2006.com/Channels/) volgens mij een duidelijk signaal dat de F1 steeds meer in de toekomst nog naar t oosten zal verschuiven. Morgen nog eerst de presentaties van de Red Bull armada. Wat verwachten jullie van de seizoensopener/ 2006 seizoen?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
inderdaad, Melbourne heeft het te druk met de Commonwealth Games
|
||||
|
||||
om hoe laat (belgische tijd) zal de race te zien zijn ??
|
|
||||
|
||||
Ik dacht de race om 12u30, de kwalificaties om 12u.
|
|
||||
|
||||
Wat verdienen de F1 rijders dit jaar...
Nr. Naam Team Inkomen 1. M.Schumacher Ferrari 52 milj. 2. R.Schumacher Toyota 17 milj. 3. Raikkonen McLaren 12 milj. 4. Montoya McLaren 11 milj. 5. Barrichello Honda 10 milj. 6. Trulli Toyota 8 milj. 7. Alonso Renault 6 milj. Webber Williams 6 milj. Coulthard Red Bull Racing 6 milj. Button Honda 6 milj. De bedragen zijn geschat. Wat is het budget van hun teams? Nr. Team Budget 1. Toyota 350 milj. 2. Ferrari 310 milj. 3. Honda 280 milj. 4. McLaren 275 milj. 5. BMW 250 milj. 6. Renault 240 milj. 7. Williams 180 milj. 8. Red Bull Racing 140 milj. 9. Midland F1 130 milj. 10. Super Aguri 120 milj. 11. Scuderia Toro Rosso 110 milj. Bron: BILD.de
|
||||
|
||||
Nobbie Haug is al in een grafstemming:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ik denk wel eens dat Toro Rosso voor de Red Bulls zal eindigen (omdat de Ferrari V8 gewoon zal smelten
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Bild heeft het waarschijnlijk over Euro's, F1Racing over US Dollars. Ralf Schumacher wordt teveel betaald voor wat hij waard is. Hij heeft een goede naam, maar daarmee wordt je geen WK. Daartegenover staat dan Alonso met zijn 6 miljoen. Een wereldkampioen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() www.redbullracing.com
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik vind dat als je 10 jaar lang elk seizoen aan de top mee rijdt vind ik dat hij een goed loon krijgt. geef nu toe,als je schumacher bij je in het team hebt maak je toch meteen een grote kans om kampioen te worden...
heeft er nu trouwens al foto's fvan de redbull wagens ?? |
|
||||
|
||||
Quote:
En wat de race betreft, verwacht ik Renault en Honda wel mee voorin. Hoop dat Jenson kan winnen, en ik moet zeggen dat ik daar nog wel vertrouwen in heb ![]() Ik heb nu wel niet zoveel schrik van STR als Haug, maar ik verwacht ze zeker ook voor de Red Bulls, die hebben wel een rampzalige testwinter achter de rug. Achja, zoveel kunnen we toch niet voorspellen he, ge zult sowieso tot zondag moeten wachten om te echte verhoudingen te zien. Theissen verwacht veel uitvallers en grotere verschillen dan anders. Wat de verschillen betreft, verwacht ik eigenlijk niet hetzelfde. In ieder geval zeker niet dat er zo weer meteen 2-3 topteams zijn waar de rest nooit aankan. Maarja, we zullen het de volgende dagen wel ondervinden ![]()
|
||||
|
||||
Iedereen is weer vrolijk met modder naar elkaar aan het smijten. Afgelopen periode is meermaals de wagen van STR het onderwerp van gesprek geweest. Wel legaal, niet legaal. STR baas Franz Tost geeft toe dat zijn STR een verbeterde en gekopieerde RB01 is. Volstrekt legaal overigens volgens de reglementen
![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|