![]() |
|
|
|||
|
|||
stage 4 - Tuesday 3 January 2006 | Er Rachidia > Ouarzazate
Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
Volgens de live tracking is nr 406 Wauters/ De Leeuw nog niet vertrokken...
|
|
||||
|
||||
nu is hem wel weg...
|
|
|||
|
|||
Volgens de live tracking lijkt het erop dat Peterhansel Schlesser en Masuoka voorbij gestoken heeft. Kleinschmidt lijkt ook bij gehaald door Gordon en Roma. De Mitsubishis (en vooral Peterhansel) gaan dus volop in de aanval vandaag.
|
|
|||
|
|||
Okay, het eerste checkpoint geeft tussentijden (niet echt, eerder doorkomsttijden
![]() De volgende rijders zijn dit tussenpunt voorbij. Tussen haakjes de startpositie (met 2 minuten tussentijd als ik mij niet vergis).
|
|
|||
|
|||
De mensen van dakar.com hebben de tijdsverschillen uitgeteld
![]() ![]() Quote:
Last edited by gwyllion; 03-01-2006 at 13:13. |
|
||||
|
||||
Als je de replay draait voor Masuoka, zie je dat die al een tijd stilstaat aan CP1. Iemand info over eventuele problemen? Belgische wagens lijken me tot nu toe goed onderweg. Het lijkt ook of Wauters vlot draait, die is bijna aan CP1 (samen met Loomans). Ze kunnen dus Masuoka voorbij gaan (als die echt stilstaat).
Last edited by fordje; 03-01-2006 at 13:43. |
|
|||
|
|||
Wat ook niet klopt is dat de tweede rav 4 van ad sport dat men deze niet kan volgen op www.dakar.com en dat lijkt mij vreemd !
|
|
||||
|
||||
Mss rijdt Feryn zonder tracker. Ik meen me te herinneren dat dat vorig jaar ook het geval was bij een van de Belgische wagens (ben niet zeker of dat Feryn was). De live van vorige seizoenen leek me toch iets vlotter te werken als deze, alhoewel je natuurlijk moet rekening houden met de omstandigheden en technologie daar allemaal achter steekt.
|
|
||||
|
||||
volgens de tracker is Loix voor bij Henrard...
|
|
|||
|
|||
Het kan toch nietzijn dat ze gisteren er wel mee reden en vandaag niet!
|
|
||||
|
||||
volgens de herhaling heeft henrard ff stilgestaan...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Da's nu allemaal het leuke (?) aan de Dakar, er hangt zo een waas van onbekendheid en onzekerheid over. Kloppen de de gegevens wel, hoe recent is de laatste positiebepaling die je in beeld hebt (kon je vorig jaar nog zien, nu niet meer), werkt de GPS wel goed, waarom staan ze stil ... |
|
||||
|
||||
Vraag: Als Masuoka zijn wagen stilstaat (zoals de tracker aangeeft), waarom krijg je dan een passagetijd op CP2 voor Masuoka? Hij wordt daar gesitueerd op zo'n 5' van Sainz.
Ergens klopt er iets niet. ... Mss is Masuoka wel te voet onderweg met de transponder op zijn rug ![]() ![]() Het al dus wachten worden tot vanavond vooraleer je echt weet wie waar zit. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|