![]() |
|
|
||||
|
||||
***Ardenne Bleue rallye: de foto's***
Dag 1:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Omdat het ieder jaar toch weer eens wat anders moet zijn, dit jaar geen foto's van de jump in de Ardenne Bleue op kp Ster.
![]() ![]() ![]() Op het moment dat de Subaru de beek indook, zag ik iets opvliegen en ik drukte af. Bleek het het kapje onderaan de voorbumper te zijn. We (thanks Mark!!) raapten het op en omdat het niet beschadigd was, hebben we het hun terugbezorgd. Ze waren er erg blij mee. ![]() Zoals Mark al eerder aangaf in de algemene thread, is er hier veel kapot gereden. Dit was de laatste "beek-crossing" in Jalhay. ![]() Tsjoen achterop geraakt. De straatjes zijn er erg smal, dus inhalen was er niet bij. Deferm ging niet aan de kant. Waarom zou hij? ![]() Er waren stukken bij die meer weg hadden van een kp in Kenya, dan eentje van bij ons in de Ardennen. ![]() ![]() Trouwe lezers van deze "... - de foto's threads" weten dat ik ook altijd op zoek ben naar andere leuke fotomomenten, en deze keer was het niet anders. de rally bedevaarders ![]() toeschouwer met hond ![]() Last edited by Guido; 19-02-2006 at 14:47. |
|
||||
|
||||
Schoon brooddozeke Guy
![]() Mooie hond trouwens, dat kan van die twee erboven niet... (vrij aan te vullen). Knappe foto's, we zijn niets anders gewoon. |
|
||||
|
||||
Quote:
Enkele bekenden op de achtergrond, die achterna werden gezeten door een Waals herschap met een scherpe bijl ![]() Foto's: www.rallymedia.nl
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Pareltjes allemaal! Ik ben jaloers
![]() En Huudo, je lijkt die nieuwe 'hardware' van je al aardig onder de knie te hebben! Daar zit al zeker één hele goede kandidaat tussen voor een eerste plaats in de photo award ... en het seizoen is nog maar net begonnen !!! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Haha..grappig om zo terug te zien! Ik las hier altijd al wel, maar nog nooit geregistreerd.
![]() |
|
||||
|
||||
Ook ik en Unbreakable waren zaterdag van de partij in de streek rond Spa voor een (voor ons) zeer geslaagde 2e editie van de Ardenne Bleue.
Vanaf strak kan je op BTSpictures.be een 60tal foto's vinden, hieronder alvast enkele theasers... ![]() De winner: Larry Cols ![]() De winnaar (voor het 2e jaar op rij) in de categorie "meeste spektakel" ![]() ![]() Prachtig resultaat voor v Woensel in z'n 1e (test)rally met z'n prachtige Japanse GT ![]() Tsjoen had zonder twijfel de mooiste wagen, maar door vele parameters zet hij een zwak eindresultaat neer... ![]() ... |
|
||||
|
||||
...
Colsoul Junior in actie met een meer dan geslaagde livery ![]() Van de Wauwer trakteerde het publiek ook steeds op breede schuivers én was tegelijk ook zeer snel! ![]() Tot slot het beruchte riviertje in Jalhay: ![]() Deze plaats is nog veel beruchter geworden op het moment dat Bouche (met 20min vertraging) door de rivier reed met nog maar één deur aan z'n Octavia! De emmoties bij het publiek waren niet normaal en zijn in geen woorden te vatten. Dankzij Unbreakable (die er en filmpje van heeft gemaakt) kan je er NU al van nagenieten op BTSpictures.be. ![]() ![]() enjoy! ![]() Last edited by Mr.Dallara; 19-02-2006 at 20:25. |
|
||||
|
||||
Bij mij dit jaar wél de jump in Ster.
![]()
|
||||
|
||||
Jawadde, enorm knappe foto's. Ik zie er al (minstens) 2 die niet zouden mistaan in de finale van de photo award.
Keep it up guys!
|
||||
|
||||
Zoals Mr. Dallara aantoonde waren wij ook van de partij bij de Ardenne Bleue.
Al onze foto's staan ondertussen online. Hier nog een foto van Deferm, ook al reed hij naar mijn mening niet echt snel, toch een knappe wagen. Greetz, BTSpictures.be |
|
||||
|
||||
Dik 7 minuten film, super beelden! => http://rapidshare.de/files/13662770/..._2006.wmv.html
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
De jongen stond naast me aan de jump. Zeer handig zo'n camera op afstandsbediening.
|
||||
|
||||
Ook op BTSpictures.be vind je nu een (korte) video compilatie met o.a. beelden van Bouche én Tsjoen hun passage door het riviertje in Jalhay...
(Tsjoen reed veel te traag door het water en heeft daardoor een massa water binnen gekregen, het resultaat was dat de Focus stilviel en pas na vele malen proberen terug normale geluiden produceerde...) De foto: ![]() De movie > online... De concurentie uit de top 20 reden er één voor één veel vloter door (met een mooie splash als gevolg) en hadden dan ook geen problemen met water in de motor... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|