![]() |
|
|
|||
|
|||
fujimi golf mk 5 R32
Bij deze mijn eerste bijdrage aan dit forum.
Na al dat rally geweld,had ik terug zin in een "tuning" kitje. Ben altijd liefhebber gewest van oem style,dus de golf 5 r32 van fujimi erbij genomen. Had in een ver verleden de audi rs 4 besteld voor deze build. Dus begonnen aan de golf.Testfit met de audi's. ![]() ![]() Dan het logo verwijderd op de koffer en antenne gat dicht gemaakt met stukje styreen. ![]() De zijbagetten moesten er ook aan geloven. Voor ![]() Na ![]() en al wat fijner geschuurd. ![]() en nog eens gepresenteerd met de wielekes. ![]() Exterieur word rood met zwarte accenten (eventueel carbon). |
|
||||
|
||||
Leuk project om te volgen.
1 kleine opmerking, de foto's zijn nogal groot (te groot) Om problemen in de toekomst (en met de moderators ![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er mij een tof project uit, ook al omdat dat golfke hier ook in de kast ligt.
I stay tuned ![]()
|
||||
|
||||
Mooi begin, ziet er veel belovend uit!
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Tussen de feestdagen door,wat kunnen voortdoen aan de golf.Veel foto's van tussenin zijn er niet,dus dan maar de eindfoto's.
Heb voor de eerste keer met de carbon decal's gewerkt,en is me goed bevallen. ![]() ![]() Dan de rijhoogte bepaald ![]() En dan zoals gezegd al de eindfoto's. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ben over het algemeen wel tevreden van de build.Enkel wat problemen gehad met de achterbumper,maar nog properkes kunnen oplossen. Volgende build word terug een rallywagen. Voor de rest een vreugdevol 2013 gewenst en veel brouw en leesgenot toegewenst David |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit.
![]() Misschien de wielmoeren een kleurke geven, zodat ze wat opvallen op die witte velgen. ![]()
|
|