![]() |
|
|
||||
|
||||
Live vanuit Le Mans
Hou deze thread in het oog, want we gaan hier zoveel mogelijk live coverage van Le Mans geven.
Ook het babes forum zal vanaf volgende week een serieuze boost krijgen, wees maar gerust! Vandaag waren we aanwezig op de technische keuring van de wagens, en hebben we een praatje gemaakt met Anthony Kumpen en Marc Goossens, en tevens met Eric VDPoele, Didier de Radiguez, Vincent Vosse en Didier Thys. Gisteren zijn we zonder enige toegangskaart uuuren door de pitlane en paddock gewandeld, waarbij ik moet zeggen dat 600 foto's gewoon te weinig zal zijn om alle foto's te nemen die ik kon nemen. Niet te doen. We zijn gewoon goed bezig. Nog veel blokplezier aan de studenten, Vanuit Le Mans, Sennake, Mistery, Marshal, Pascal en Werner. Tot later! PS : de kans is niet onbestaande dat we enkele foto's kunnen uploaden nog voor de race begonnen is, hou dus deze thread in het oog! Evenals www.misteryracing.com of ...be.tf (is in overgangsfase). |
|
|||
|
|||
Doe ze ginder de groeten hé mannen.
|
|
||||
|
||||
![]() heeft Werner het doekje opgelicht ? ![]() ola depaddock heeft zijn eigen brommerkes mee ![]() ![]()
|
||||
|
||||
David Halliday neemt niet deel aan Le Mans. Ryo Fukuda neemt z'n plaats in omdat Monsieur Halliday dacht dat het reglement voor hem niet telde. Toen de technische controle afgesloten werd zat hij nog in Lyon, op dat moment had z'n team al een nieuwe piloot gezocht, gevonden en wel op tijd ingeschreven...
![]() Ryo Fukuda F3 kampioen in Frankrijk 2001 Testrijder BAR Quote:
|
||||
|
||||
show voor die kerel
lijkt mij een meer dan goede vervanger voor DH!
|
||||
|
||||
Le Mans coverage is begonnen, de belangrijkste nieuwsfijten v de trainingen zijn terug te vinden onder endurance/lemans/nieuwtjes
Vergeet niet te reloaden of te F5en voor de recentste update |
|
||||
|
||||
Uitslag 1e training online : www.misteryracing.com
|
|
|||
|
|||
Miljaar! Miljaar! Miljaar! Eerst Hollandse dominantie in de Belcar, nu in Le Mans... Wraak voor het missen van het WK voetbal? :-)
Sennake> fijn te horen dat pitlane en piloten zo toegankelijk blijken te zijn in Le Mans! Maak er het beste van! |
|
||||
|
||||
't Wordt tijd dat ik mijn valies inpak, richting "Dunlop brug"
jan |
|
||||
|
||||
Site updated met nieuws vd training van gisteren
*mod* vergeet niet te F5en of te reloaden om de nieuwste versie te verkrijgen indien dat niet het geval is. Last edited by R@ce@holiC; 13-06-2002 at 12:53. |
|
||||
|
||||
ik vraag me af hoe hij er nu in het echt uitziet. op foto is het in elk geval bweik/
![]()
|
|||
|
|||
Zulke auto's kunnen Le Mans ontzettend sappig maken! Mooi of niet, zo mogen er zoiezo zijn!
|
|
||||
|
||||
Idd that's what makes le mans special
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
als ik me niet vergis brengt eurosport ook enkele uren live uit Le Mans ... zal straks eens kijken.
|
|