![]() |
|
|
||||
|
||||
German F-3 in 2005
Vroeger DE top serie, sinds het ontstaan van de Euroseries F3 enkele klappen gekregen, maar ze zijn er nog steeds. Als we Duitse F3 zeggen, zeggen wij Vlamingen ook direct JB Motorsport en Yves Olivier. Ze draaien al jaaaaaren vooraan mee, twee seizoen terug nog kampioen geworden en vorig jaar nikt "verloren" met Heylen.
Onlangs verscheen op autosport.be het bericht dat de Nederlander Ferdinand Kool bij JB heeft getekend voor een vol seizoen German F3. De kans is groot dat de Brit Michael Devaney net zoals in 2004 weer de rangen van JB zal vervoegen. Verder is JB nog in onderhandeling men een "getalenteerde Belg", als het tot een deal zou komen met deze piloot, zou het ineens een contract worden voor twee seizoenen... M.a.w. bestaat de kans dat JB wel eens met drie!! wagens gaat aantreden dit seizoen! Nog even vermelden dat de offieciële website van de serie formel3.de is. Verder valt er ook in 2005 €100.000 aan prijzen geld te verdienen in de Duitse F-3! Een kalender heb ik nog niet direct gevonden. Wat betreft die "getalenteerde Belg", gok ik op Pieter Belmans. Iemand een ander idee of gevoel wie het zou kunnen zijn? |
|
||||
|
||||
Re: German F-3 in 2005
Quote:
Automobilsport: Motorsporttermine 2005 Top 10 17.04.2005 Oschersleben 08.05.2005 Nürburgring (24h) 22.05.2005 Hockenheim 05.06.2005 Sachsenring 17.07.2005 Assen (NL) 14.08.2005 EuroSpeedway 25.09.2005 Nürburgring (Sprint) 09.10.2005 Oschersleben * Kan wel zijn dat de F3 bij enkele evenementen niet aanwezig is. Kalender is zoals altijd onder voorbehoud van wijzigingen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Re: German F-3 in 2005
Quote:
|
|
||||
|
||||
Re: Re: German F-3 in 2005
Quote:
HIER is de link naar het bericht op autosport.be Maar ik had niet direct gedacht aan Fred voor dit zitje, maar hij zou het idd wel eens kunnen zijn als west vlaming is de link snel gelegt met JB. Maar aangezien men spreekt van een twee jaren plan in de Duitse F3, lijkt men het toch over een iets meer "onervaren" piloot te hebben denk ik... |
|
|||
|
|||
Volgens mij stond eerst een naam vermeld in het artikel, maar is die later verwijderd. Maar misschien heb ik het ook wel mis en zie ik spoken.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|