![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Herck goes British F3 in 2005!
Na het winnen van de Spaanse en Italiaanse titels in de FRenault 1600 gaat de 16 jarige Michael Herck van start in het Britse F3 kampioenschap. Hij zal uitkomen voor het huisteam van papa, Junior Racing Team. De wagen zal een Dallara-Opel zijn in class A. Dat is de klasse met de wagens van 2005.
Benieuwd of hij ingezette lijn met prestaties kan volhouden. E.e.a. te lezen in Autosport 13-01-05
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
Echt geld teveel die jongen
![]() |
#3
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
Supper nieuws!
Volgens mij de ideale keuze voor hem na z'n tittels van vorig jaar, een betere keuze is er niet denk ik. Want euro-F3 is dubbel zo duur dan UK-F3, en het niveau van de engelsen licht nog steeds zeer hoog. Best wel weer grappig dat het team van z'n papa steeds de wagens bijft runne waar z'n zoon in gaat rijden. Ze hebben al lang aangetoont dat ze er meer dan in staat voor waren, maar de stap van FR1600 naar F3 is niet niks qua techniek en ervaring in setup en data... Maar aangezien papa Herck centen genoeg heeft, zal hij wel wat ervaren F3 personeel aanwerven, en zal z'n zoon wel weer met top materiaal en in een top kader kunnen gaan racen... |
#5
|
|||
|
|||
Re: Herck goes British F3 in 2005!
Quote:
|
#6
|
||||
|
||||
Eindelijk nog eens een jonge talentvolle Belg met de nodige centen achter zich. Kunnen we alleen maar aanmoedigen. Ik ga z'n resultaten volgend jaar in ieder geval volgen.
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#8
|
||||
|
||||
Wonderwel blijft Greg Franchi actief in de F3 Euroseries, die moet dan trouwe sponsors hebben
![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#9
|
||||
|
||||
Tja, Franchi.............nu zegt een shake-down niet alles maar bij de eerste testen met de Dallara F305 voor het Prema Powerteam was Franchi wederom de traagste van het stel. Maar liefst 0.7 seconden trager dan zijn teammaat Perera.
OK, Franchi is niet de snelste die moeder natuur ooit heeft voortgebracht.................maar hij wel geen grote bek ![]() ![]() In diverse (Nederlandse) media is te lezen dat hij de samenwerking heeft opgezegd met het Renault Driver Development programma. Giedo, is het niet misschien andersom? Zijn resultaten waren niet slecht maar ook niet super...............kan me niet voorstellen dat iemand zijn contact met een F1-constructeur gaat opzeggen. Altijd lachen die opgeklopte press-releases ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#10
|
|||
|
|||
Quote:
|
#11
|
||||
|
||||
Op 24&25 maart is er een collectieve test van de Euro F3 series op Spa. Dus wie een dagje vrij heeft in de week, leuke dagvulling
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#12
|
||||
|
||||
Re: Herck goes British F3 in 2005!
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
Foto's zijn van paddocker Tijn: ![]() Geloof dat dit Mygale van Holzer is. ![]() Een Dallara in RBR junior look ![]() Wat is dit? ![]() ![]() Het befaamde plekje in La Source was weer bereikbaar. ![]() Ook in de F BMW treffen we de mooie RBR junior look aan.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#14
|
|||
|
|||
De eerste foto is de SLC van Signature, in dit geval bestuurd door Fabio Carbone.
De witte wagen is de Mygale van Holzer bestuurd door Thomas Holzer. De tijden van beide wagens zijn tot nu toe teleurstellend. De snelste Dallara was vandaag rond in 2'15"034. De snelste SLC in 2'17"558 en de Mygale zelfs in 2'21"530 . |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Hmm, nog niet echt snel die Mygale???
![]() De SLC zie ik tegen het einde van het seizoen wel vooraan eindigen, zeker met een Carbone als piloot, ervaring zat in de F3! In ieder geval 15 mei sta ik achter de hekken in Francorchamps.... ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|