![]() |
|
|
||||
|
||||
Schumi op pensioen?
Net op ZDF Sport Reportage gezien dat Michael voor het eerst openlijk spreekt over stoppen met racen of veranderen van team als Ferrari geen competitieve auto kan leveren.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() In de welbekende baaldjes werd al gespeculeerd over een supersuperteam in 2007. Newey en Schumi bij RBR........ voor Dieter Red Bull schijnen de centjes een detail te zijn. Echter, Newey laat nu al weten dat hij niet op een Schumacher of Raikkonen zit te wachten. Quote:
Als coureur/sportman staat hij bij mij op de eerste plaats. Zie de resultaten ![]() Op dat vlak scoort hij bij mij persoonlijk 0 op 10. Niet omdat het een Duitser is ![]() ![]() In de tijd dat ik bewondering kreeg voor mijn helden waren de belangen lang niet zo groot. Zal wel bij de evolutie van de sport horen............voor nostalgie is anno 2006 geen plaats meer in de maatschappij.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik weet het toch niet of hij na 2006 wel echt zou stoppen. Hij heeft blijkbaar toch nog enorm veel zin in het racen. Enkele weken geleden was hij zelfs vroeger van zijn vakantie terug gekeerd om toch twee dagen te kunnen testen.
En wat Ferrari betreft, ik verwacht ze weer héél erg hoog in't klassement dit jaar. Nu niet dat ze in de wintertesten al zo toonaangevend zijn geweest. En dan nog, uit wintertesten mogen we natuurlijk niets concluderen. Dat hebben de laatste winsters ons wel geleerd. Natuurlijk is het wel van alle topmannen bij Ferrari hun contract afloopt. Maar moest het dit jaar toch allemaal terug goed gaan met Ferrari (strijden om de overwinningen), dan kan ik er best inkomen dat ze er nog een jaartje langer willen mee doordoen. Maar jullie verwachten dan eigenlijk ook dat als Schumi stopt, Ferrari als een pudding ineen stort?? Aangezien heel de entourage rond Schumi ook zal stoppen of splitsen. En ineens zo'n hele ommezwaai in een team, dat kan nooit positief verlopen.
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 09-01-2006 at 01:55. |
|
||||
|
||||
Wintertests zeggen misschien niet zoveel, maar als Michael het team een beetje onder druk gaat zetten en zegt dat ze verkeerd bezig zijn ....?
|
|||
|
|||
De kritiek is wel terecht van Schumacher, maar zeer tegenstrijdig wat hij na de testen in Jerez van vorige week bericht daar was hij nog vol goede moed en goede vooruitzichten voor het nieuwe seizoen bij Ferrari en dat er "soviele positive anhaltspunkte" enz. enz. zijn voor 2006 ?!?
zie: http://sport.rtl.de/formel-1/michael...usiv_61477.php |
|
|||
|
|||
Hij kan die uitspraken natuurlijk ook gedaan hebben om Ferrari nog meer te motiveren er alles aan te doen terug een winnende auto te maken.
|
|
||||
|
||||
Geloof maar dat hij het een en ander goed bekeken heeft voordat zoiets in de pers komt, buiten een goede piloot te zijn is hij ook een goede zakenman en regelt hij ook dit soort zaakjes samen met de doorgewinterde Willie Weber.
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Jezus, dit is nu het perfecte voorbeeld van hoe mensen een voorgekauwde roddel afslikken.
Michael zegt letterlijk in dat interview dat er 99.9% kans is dat hij bij Ferrari blijft. DAARBIJ zegt hij dat die ene mogelijk die overblijft open laat omdat hij niet graag doet alsof hij voor 100% zeker kan zijn van iets en dat er in het leven vanalles kan gebeuren. De pers ziet daar een gaatje in en pikt daar weer slim op in. Grappig ook hoe ze quotes in een verkeerde context gaan plaatsen om de lezer te misleiden. Dan nog, blijkbaar weegt die 0.1 procent voor sommigen zwaarder dan die 99.9%.....go figure Hij heeft trouwens pas een nieuwe persoonlijke sponsor binnengedaan voor de komende 3 jaar. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |